13 Mart 2012 Salı

Soru işaretleri

Yanlızlığıma eşdeğer hiç bir şey bulamadım ki gidersin...

Gittiğini... Yani yanlız kaldığımı artık daha iyi anlıyorum. Bunun getireceği hisleri de. Yavaş yavaş kalbimi esir alıyorlar ya yapamıyorum bir şey. Ben ki onca sevgiliden ayrılmışım hiç biri böyle değildi. Acı ilk günlerde gelir bi hafta dolmadan giderdi. Bunda biraz ters oldu, önce boşluk geldi şimdi yokluğu ile doluyor. Kopacağım bir yerde bekliyorum. Ayrılığımıza sebep ailesiymiş... Benim ailem bunu yapsa karşılarında dururdum ama benim ailem ve onun ailesi çok farklı. Tanımıyorum onunkileri ama bir aşk gizliden de yürütülmezmiydi? Savaşmaya değmezmiydi ki? Öylesine mi yaşamıştık bir şeyleri biz. Aklımda bunlar dönüp duruyor bugün. Bugün kendimle başbaşa kalınca düşünmek zorunda kaldım. Facede gördüm onu bir kaç kez hiç bir şey yazamadım. Gerçekten merak ediyorum neler hissediyor o bu konuda? Mesaj atamıyor başka bir şey yapamıyorum. O neden yapmıyor bir şeyler... Ya da yapamıyor mu hepsini bilmek istiyorum söyleyeceği her kelimeyi duymak istiyorum. Geçmişte yazılan onca mesaj onca söz bir anlam bulsun istiyorum. Biz öylesine mi yaşadık yoksa öylesine mi ayrıldık? Bunu bilmek istiyorum. Günün bazı saatleri sanki hiç ayrılmamışız gibi geliyor. Ben onu düşününce mesaj atardı eskiden şimdi bekliyorum hiç gelmeyecek mesajı.. Onun yokluğunda ben çok boş kalmışım...

Yorganı başıma çekip uyku hapları alıp sürekli uyumak istiyorum... Bana bu hisleri yaşatmayacak herşeyi yapabilirim şuan.

7 yorum :

  1. herkesin ailesi senin ailen gibi değil efsun (yani kaldırabilir ailen bu durumu sanırım öyle anlıyorum yazından)ve herkes sen gibi değil karşısında dursun ailesinin belkide sonunu göremedi miray ilişkinizin ailesi yüzünden. hani dedin ya gizlide yürütülmezmiydi bir aşk diye işte belkide içten içe üzüyordu ailesine karşı takındığı bu gizli durum onu, belkide seni sevdiği halde ayrılma kararı aldı senden mecbur olduğu için :(üzülme. biraz empati kurmaya çalış diyicem ama herkes bunu yapamaz tabi ama şunu bil hiç bilmediğin yaşamadığın durumlar varsa ortada saygı duyup çekilmesini bilecek kadar anlayışlı olmaya bak akıl vermek değil amacım yanlış anlama sadece daha az üzülürsün kafandaki soru işaretleri azalır böyle yaparsan. yani bu benim düşüncem tabi umarım birgün bu durumu anlayışla karşılayan bir ailesi olan ömürlük bir hayat arkadaşı bulursun kendine senin için dileğim bu kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
  2. Ben başkasını değil onu istedim... Onunla bir ömür istedim. Elbet tamamen ayrıldıysa yollarımız başkaları olacaktır ama ben gider yine onun gibi birini bulurum... Başkalarının ailelerine gelince bilmem ben hepsi farklıdır. Ama kendi ailem bunu yapsa karşılarında dururdum ben. Seviyorsam bunun ardında dururdum sonuna kadar...

    YanıtlaSil
  3. şu son cümleme birşeyler daha ekliyim ben:) yada umarım senin gibi aşkının arkasında duran, senin gibi ailesini bile karşısına alabilecek cesur birini bulursun kendine :))zaman herşeyin ilacı sen iyi bir insan olmaktan başka birşey yapma bu hayatta hep iyi ol kötü olan ne varsa onlardan uzak dur ve dua et tanrının sana hayırlı olan ne varsa onu vermesini :)iyi geceler tatlı rüyalar :)

    YanıtlaSil
  4. Hala onu istiyorum ki ben... :) Neyse ne diyim vardır herşeyin bi hayrı deyip atlatmaya çalışmalı. Oysa ben hala durduğum yerde bekliyorum gelecek diye... İyi geceler tatlı rüyalar sana da...

    YanıtlaSil
  5. uyumuştum :))hala onu istemen normal hemen nasıl bıraksın insan nasıl vazgeçsin bu kolay bişey değil zaman diyorum ya zamanla atlatacaksın :)

    YanıtlaSil
  6. Zamannn, bazen çok acı, bazen korkutucu, bazen geçmesin istersin, bazen bakamazsın bile yüzüne, saniyeler bazen geçmez durur, bazen bakmışsın seneler geçmiş haberin yok... zaman....
    değişmek vakti geldi genç... zaman çok acımasız bu aralar.

    YanıtlaSil
  7. Zaman... Geçmesin geriye aksın biraz daha geriye.. Ona son sahip olduğum ana...

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?