3 Eylül 2011 Cumartesi

Hmm hm

Aklımda çok şey var yazacakta hepsi o kadar kopuk ki birbirinden yazamıyorum. İnternet bağlandı eve sonunda 2 hafta sürecek keyfim var yani şurda, onunda gündüzlerini fındıklar çalacak. Bütün bayram boyunca oturdum evde dışarı çıkmadım arada ineklere bakmaya indim o kadar. Kuzenimin nişanına da gitmedim. Abimi öldürmemek için kendimi de tuttum. Herşey iyiydi yani. Artık büyüdüm diye kimse harçlıkta vermiyor bana 6 liram oldu tüm bayram boyunca. Kimsenin elini öpmeye de gitmedim. Bayram bitmeden zorla tarlaya götürüldüm ama. Hemde en sevmediğim abimle yarım gün geçirdim. O laf soktu ben dinledim. Bi yerden sonra sustu. Ertesi sabah giderken de kızdım kızdırdım onu da veda bile etmeden yolladım evden. Sonraki bayrama kadar kurtuldum umarım...

Çakmak biriktiriyorum ben. Aslında koleksiyon diyemem hep kayboluyor çünkü annemlerde çöküyor arkadaşlarda, hiç 50'yi geçemedim yani. Bunun sebebi aslında kendim için çakmak arıyor olmam. Sigara bile kullanmam ama ne olduğunu bile bilmediğim özel bir çakmak istiyorum. Onu arıyorum işte. Bi tane var normalde siyah görünüyor gayet sıradan ucuz çakmaklardan biri ama ışığa tutunca yeşilin en sevdiğim tonu oluyor o çakmak. Onun için hep cebimde taşıyorum yine de biliyorum aradığım o değil. Hatta o çakmak nerden geldi onu bile bilmiyorum. Kimden aldım acep onu?

Şimdi Miray uyuyor bende düşünüyorum okul açılınca hangi ara nasıl gideceğim diye... Çok özledim ya. Evlerinde tadilat var benimde işlerim var pek konuşamıyoruz. Umarım bu kopukluk daha da büyümez...

Hamsterlarımdan da bahsedeyim hemencik. İlk anne olan Mutlu yuvasından kaçtı. Onu koyduğum kutuyu dişleri ile kesmiş. Sabah kaybettim ama öğlen bulduğumda yemek arıyordu ortalıkta garibim. Onun yavruları ise çok kavgacı birbirlerini yiyorlar. Diğer annenin yavruları da büyüyor sanırım hepsi beyaz olacak ufak ufak tüyleri çıkmaya başlamış. Erkek olan garibim hala onu attığım kutuda yanlızlık çekiyor. Acilen bunları yapacak bişe bulmam lazım benim. Konu komşuya da veremiyorum ki gariplerim hemen fare damgası yiyorlar...

9 yorum :

  1. :D o kadar hamster bence senin kafese bile sığmazdı

    YanıtlaSil
  2. Bende kıyamam... Severim hayvanları insanlar gibi çıkarları falan yoktur iç güdüleri ile yaşarlar.

    YanıtlaSil
  3. İnsanların acımasızlıkları konusunda bende sinir oluyorum ama pek bişe yapamıyorum sanırım. Senin kadar çok hayvanlara bakmadım hep evimdekilere bakıyorum işte /:

    YanıtlaSil
  4. :)) giderken evde kalacak onlar... /:

    YanıtlaSil
  5. Annemle ablam bakacaklarda benim kadar ilgilenemezler sanırım ondan bu üzüntü.. /:

    YanıtlaSil
  6. Yavrulardan 3 tanesini sahiplendirdim 4 tane evde kalacaktı zaten geriye kalan 2 taneyi de yapacak bir şey bulurm elbet :)

    YanıtlaSil
  7. Aslan'ım :) Ama çokta bunun özelliklerini taşıdığımı düşünmem nedense. Aslan hükmedilmeyi sevmez ama ben sevgililerime karşı hiç öyle olamadım :D

    YanıtlaSil
  8. Benim gibi aslan bende görmedim annemle defalarca konuştuk 10 ağustosta doğduğumdan emin kadın ama bence erken ya da geç doğmuş olmalıyım yanlış yani :) Sevgilim için fedakarlık yaparım ben birde annem için..

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?