4 Eylül 2011 Pazar

Kurt'la konuştuk az önce. Anlattıkları garip hissettirdi belki suçlu belki kızgın belki de kırgın. Bilmiyorum o kadar kötü oldum ki nasıl yazacağımı da bilmiyorum. Işık gerçekten öyle yapmışsa bana ne ki? Onun hayatı yargılamak ya da sorgulamak tabii ki bana düşmez, ama koruyamadığımı dahası ona bu dünyanın kapılarını benim açmış olmam suçluluk hissettiren bu işte. Belki hiç dokunulmamış masum dünyasında kalmaya devam etmeliydi saklamalıydm ondan kendini o zaman böyle olmazdı belki hiç bir şey. Belki daha farklı bir hayatı olurdu. Bensiz değil tabii ki de benim dünyam dediğim eşcinsellerden uzakta kalırdı. Yine eski mutluluğunu yaşardı belki. Arayıp konuşmak her şeyi ondan duymak ve bana anlatmasını istiyorum. Ne anlatacak ki? biz uzaktayken pekte iyi anlaşabilen insanlar değiliz. 3 gün sonra doğum günü, sanırım o gün ararım sonrasını bilmiyorum.. 

Yazacağım ya da yazmak istediğim başka bir şey yok bugüne dair. Başkalarına dair.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?