23 Eylül 2011 Cuma

Saklamak ya da saklamamak işte bütün mesele bu

Nereye gidersek gidelim geri döndüğümüzde hayat geçmişimize dair parçaları çalmıştır...

Ankaraya geldim sonunda. Hiç beklediğim gibi değildi bura sanki. Işık yoktu odam değiştirdiğim için yabancıydı ve kimseyi tanımıyordum bu katta. Yatak yerim bile farklıydı olmasını en istemediğim yerde.. İlk gece geçti öyle kızlar yeni gelmişler arada onların sorularına cevap verdim sonra çekildim köşeme pc de film falan izledim. Ertesi gün Işık geldi kahvaltı ettik falan bi o gün güzeldi. Okula gittim Damla'yla bir şey yapamadan geri geldik alışverişe gittik. Burda ne şampuanım ne de saç kremim vardı. Hatta terliğim bile yoktu. Hepsini bir bir aldım. Şimdi benim saçlarım ince telli ve sabah yıkayım akşama yağlanır ona göre her bittiğinde farklı bi şampuan falan denerim saç kremimi bile sadece uçlarına kullanırım bi de. Öyle dandik bi saç yapım var işte. Bu defa pantene aqualight diye bir şey varmış onu deneyim dedim durum şimdi çok iyi umarım hiç değişmez bakalım ne olacak. Terlik meselesine değinmek istiyorum. Yurtta terlik giyeriz ayakkabı ile dolaşmak çooook saçma çünkü ve ben evden terlik getirmedim. Damla ile tüm gün dolaştık ben istediğim gibi bulamadım aslında bi tane vardı ama adam 43 lira deyince istemekten vazgeçtim. Terlik lan bu ayakkabı değil. Ayakkabı olsa veririm o parayı da neyse. Sonrasında bulana kadar idare ederim diye sıradan bir şey aldım işte.

Eski sevgilinizle yeni sevgilinizin bi arada olması ne kadar saçma dimi? Yani ne kadarlık bir ihtimalle bir araya gelebilirler? Hemde biri diğerinin doğum gününe gitmiş bi halde. İşte Miray ve Ş böyle bir araya geldi. Resimleri yorumları görünce ben fena oldum. Miray bilmiyor eski sevgililerimi liste yapıp eline vermedim sonuçta o da sormadı zaten bizde geçmişi sildik bitmiş gitmiş nerden çıktı bu bi anda. O bilmiyor resimler bir yanda söyleyemiyorum da bir şey saklayım dedim durduk yere huzuru kaçmasın ama olmadı günde 30 kere aklıma takılıp içime oturdu resmen olay ben Miray'dan bir şey saklayamam beceremem yani denersem de aha böyle içime oturur. En sonunda dayanamadım söyleyeceğim dedim. Söyledim de dün gece biliyorum dedi. Sordum anlattı gerçi sadece tahmin etmiş ama biliyormuş. Neyse ne şimdi o kadar rahatım ki. Ne düşündüğüm gibi huzurumuz kaçtı ne de kızdı.. Ve bir daha bir şeyi saklamayı denemek bile istemiyorum!

Aaaa ben nasıl söylemem Miray'ın yanına gidiyorum bugün. 3'te otobüs. Ciddi ciddi gidiyorum ya. Çarşamba ya da salı gecesi döneceğim ordan. Bi göreyim sevgilimi ama dimi. Çok özledim yaaa. O kadar heyecanlıyım ki tarifi mümkün değil. Hazırlıklarım bitmedi ama henüz. Ben en iyisi gidip kaşlarımı aldırayım :)) Bi ara yine yazarım ayrıntıları...

1 yorum :

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?