26 Nisan 2013 Cuma

Güncelleme

Bir gün daha fazla yaşayacak olsam yine sen ol isterim yanımda.

Başlığa bakınca daha farklı şeyler yazmamı bekledin dimi? yok öyle bir şey beni yazıyorum her zamanki gibi.

Şu geçen yazımda bahsettiğim tezi bırakıp kaçma olayım vardı hani. Kaçmak yetmedi. Hoca beni çağırmış yanına, gittim. Toplantılara hiç gitmediğim için o kadar kızdı ki. 1-0 yenik başladın dedi bana. Kalırsın dedi, neyse inceleyelim dedi son olarak. Köşedeki sehpasından aldı tezimi. Sonra teee yıl başında yazdığımız konularımızın olduğu kağıdı bulup çıkarttı bir yerden. Sonra baktı ben konumu değiştirmişim. 2-0 oldu dedi. Kısaca özet geçeyim tüm kelimelerini hatırlamıyorum "seneye görüşürüz"...

Şimdi onun hafifliği var üzerimde. Anneme nasıl söylesem acaba bir sene daha uzadı bu okul diye. Karar verememekteyim. Yine de içimden bir şey hoca sadece seni korkuttu diyor ama hadi bakalım.

Bugün saatlerce yürüdüm. O kadar çok yürüdüm ki yurda dönüş yolunda ayaklarımın acısından başka hiç bir şey hissedemez oldum. Ankara'ya yaz da gelmiş belli yani. Sıcak beynime olmadık etkiler yaptı sağolsun.

Bir de dönüşte erik aradım marketlerde. Can erik denilen artık nasıl olduysa sararmış erikler bile oldukça pahalıydı. 3 hafta sonra aynı fiyata 8 kilo erik alabilecekken şimdiden alıp o hataya düşmek istemiyorum. Ama erik yemek istiyorum. Benim güzel yurdum da getiriyor da o sarı olanlardan işte. Ben sarı istemiyorum.

O değilde farmerama oynuyorum ya ben hani. Tarla, ek, biç, dik, olanından. Lan bir sürü parayı az önce başka bir ürün zannederek yanlış yere yatırdım ya lan! Aklım nerede hiç bilmiyorum ya.

Neyse güncel bilgilerimi de bıraktıktan sonra şu iki video beni akşam hayrete düşürmüştü. Game of Thrones'in efektlerini göstermişler. Çok iyi ya! 


2 yorum :

  1. Hocaların direk iş odaklı olması beni öldürüyor ama bazen sabırlarını tüketiyoruz o ayrı.

    Erik hala yiyemedim. Sarısı erik gibi gelmiyor. Bu ara tek üzüntüm bu.

    YanıtlaSil
  2. Ben sabrını tüketenlerden olabilirim yine de okuyaydı iyiydi yani.

    Papaz erikler çıkmış bazı yerlerde sarı değiller. Beklemedeyim onları.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?