11 Nisan 2013 Perşembe

Kaçış noktam


Yazmak mı özgürleştiriyor insanı ya da ben mi özgür olmak için yazmayı bekliyorum bilmiyorum. Evet duygularımı falan başkalarına anlatmayı beceremediğim doğrudur. Geri kalan pek çok beceriksizliğim gibi. Cidden yazmak değiştiriyor beni. İyiysem daha iyi olabiliyorum ya da yazdığım şeye bağlı olarak çok daha kötü de. Bazen bütün hüznümü dağıttığı da doğrudur. Ne yazdığımın önemi yok zira öyle pek kayda değer bir şeyler yazmıyorum. Olayları anlatmayı da beceremiyorum. Ne yeteneksiz bir şeymişim ben böyle.

Yeni kabuslarımın renk kattığı bir hayattan merhaba. Yok bunalımda değilim sadece kabuslarım yeniden başladı. Daha gerçekçi bir o kadarda saçma ama çok ama çok gerçekçi. Belki bunun sebebi benim yaptıklarımdır ya da düşündüklerim. Ya da isteyipte yapamadığım her şey. Bilmiyorum sadece rüya bile görmek istemiyorum.

Game of Thrones yeni sezonu ile geldi. Onca zaman bekledim diziyi şimdi bir haftaya sabrım yok yeni bölümleri için ya. Ben bunun tüm kitaplarını okudum normalde çıkanları yani. Ama o kadar çok ayrıntı ve karakter var ki -gerçeğe yakın olmasının sebebi bu işte- aklımda tutamamışım ben onları. Kaçırdığım noktalar olmuş ki pek çok, bulduğum bir sitede o eksikleri kapattım gibi bir şey işte. 3. Sezon biraz yavaş ve alakasız başlasa da hala benim için en iyi dizi yani.

Bir diğeri tabii ki Spartacus ama o da bitmek üzere. HIMYM'da var da o da bir sezon sonra bitiyormuş sanırım. Sonra yeni dizilere yelken açarım herhalde.

O değilde Now is Good'u anlatacaktım ben. Aşk şimdi olarak Türkçe isim vermişler buna alakasız yerden. Dakota'dan dolayı izledim bende. Normalde dram falan beni pek çektiği söylenemez. Haklı olarak ki o kız çok iyi oynamış ya. Filmi de beğendim yani. Baştan sona gözlerim nemli izlememin dışında gayet iyiydi bence. En iyi filmler listeme girer yani. He o listeyi benden başka kimse beğenmeyebilir orası çok ayrı mesele.

Aslında tüm şu yazdığım yazılar var ya bugün bunlar yani. Bunlar benim dersten kaçma bahanem. Yapmak istemediğim ödevlerimin çıkış noktası. Bunlar benim başımın belası. Neyse saat 11 olmuş neredeyse bu saatten sonra da ders mi yapılır ya...? Bence de yapılmaz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?