1 Mayıs 2011 Pazar

Koç burcunun bendeki etkisi

Dikkatimi dağıtan bir şey olmazsa bugün aklıma esen her bir şeyi yazacağım. Berbat imlam ile herkesi boğacağım falan filan.

Işık geri geldi ve nedendir bilmiyorum daha çok vakit geçiriyoruz. Hatta pese gidecektikte paramız olmadığını farketmemiz uzun sürmedi. Aslında param var ama kreti kartında yani pek elleşmeye niyetim yok. Onu da Işık'a verdim gerçi. Yarın bir arkadaşı geliyormuş buraya yazık parasız kalmasın diye.

Böyle bi durgunluk var içimde. Hiç bir şey yapmak istemiyorum. Zek'in gidişi fena koydu sankim. PuCCa'nın bi yazısı vardı hangi burç sizi nasıl terkedecek diye hemen alıntı yapıyorum

''Koç:
Koç burcu erkeğinin daima kafası karışıktır. Ne istediğini bilmeyen koç burçları, bu gün sizi ister yarın pişman olur, yarın yine ister ama haftaya yine pişman olur. Koç burçları garantici oldukları için ilişkiye başlamadan önce “Heyy kadınım ben ilişki kafası yaşayan bir erkek değilim” telkininde bulunur. Terk ederken size rahatlıkla “Ben söylemiştim baştan” diyebilir. Siz bu burçla kavga etmek isteseniz de beceremezsiniz. Öyle kayıtsız kalır ki, siz sinir krizi geçirirken size “Ama ben böyleyim” diye, soğuk karşılık vermesi mümkündür.''

 Aynen böyle oldu gibi gidişi. Gerçi ben söylemiştim demedi ama her şeyde ben böyleyim gibisinden söyledi. Bir de farklı farklı şeyler söylediği oldu bitişimize. Mesela önce durgunluğundan konuşmak istemeyişinden falan bahsetti. Sonra aklına başkalarının girebildiğinden -ki bunu en son konuşmamızda söyledi. Baştan değil- Beni hak etmediğinden, oyalamak istemeyişine kadar benzer şeylerde geldi. Sevdiğini ama aşık olmadığını da söyledi. Değer verdiği için üzmek istemeyişinden. Giderek ne kadar üzdüğünün farkında değildi belki de. Ya da anlamak istemedi. Gelecekte bitirmektense baştan bitirmek daha iyi diyerek kendi kararını kendi iyisini uygulattı bana biraz. Çok zorladım çok üstüne gittim biliyorum. Canını acıtmak istiyorum onun. İstersem yapabileceğimi de biliyorum ama kıyamıyorum. Benim kadar üzülsün istiyorum. Benim kadar acı çeksin ama yapamıyorum. Şimdi o beni yeni terkeylediğinden onun dışında hiç bir şeye üzülmeyeceğim yani eğer birini kullanıpta üzersem bu bana hiç bir etki etmez. Gerçi ben bu şekilde yapamıyorum. Ufacıkta olsa bir şey hissetmeyince kimseyle olamıyorum. Bu dengesizliğimi alıp öldürmek istiyorum.

İçimdeki umursamaz canavar açığa çıktı çıkmasına da hala Zek'i düşününce ara ara acıtıyor. Şimdi ben onu unutmadan o başka biri ile olursa bu çok koyar bana. Yani öyle böyle değil içime oturur bidaha da kalkmaz ordan. Gider o kızı da Zek'i de öldürürüm yani o derece oturur içime.

Hemen umursamaz tavrıma dönüp banane diyorum. Kendimi anlamıyorum ben. Kimseyi de anlamıyorum. Nerde nasıl bir salaklık yapıpta sevdim ben bu çocuğu? Hayır bırakacaktım önce o beni sevecekti. Sonra bir daha bırakmayacaktı. Niye salak gibi ben atladım yani. Böyle olunca ben uğraşıyorum deli gibi. Yine aynı şekilde deli gibi ben acı çekiyorum. Şıp sevdi tarafımla bir kaç güne sevgili de bulurdum da siteden sildim hesabı ya. Gerçi farkettiğim bir şey varsa o da site dışından da rahatlıkla kız bulabiliyor olmam. Uf neyse sıkıldım ben bundan gidiyorum.

2 yorum :

  1. seni kimse okumuyoya, hani sen bana hayran olmuştunya, o babta, yav senin profilinde kadın yazıyo ama yazının son cümlesinde kız bulabiliyorum falan diyosunya, sen yalancısın dimi? yani aslında erkeksin, ama kendini kadın gibi tanıtıyorsun

    YanıtlaSil
  2. Eh her yerde Lezbiyenim diye bağırırken sen gidip ona takılmışsan ne diyeyim. Sen dahil hiç kimseye kendimi kanıtlamak zorunda değilim. Hoşuna gitmiyorsa falan ya da inanmıyorsan çekip gitmekte özgürsün.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?