15 Mayıs 2011 Pazar

Beyaz pantolon

Kısa bir olay oldu az önce taze taze yazayım dedim. Bir yandan da yemeğimi yerim.

Kantinde her zamanki yemek sıramı beklerken, hazırlayan abinin beni unutması ile çay ısmarlattım ona. Çay bitene kadarda oturup kitap okudum. Yine o kitap sayesinde elim kolum dolu bi şekilde yemeğimi de alarak asansör beklemeye gittim, yürürken yurdun en güzel kızının ''iyi geceler'' demesi gibi keyiflendiren bir şey olamayacağını farkettim. Neyse ben beklerken merdivenlerden koşarak beyaz pantolonlu bir kız geçti. Ben pantolonun inceliğine hayret edip kızın neredeyse görünen iç çamaşırına bakarken karşıdan gelen kızı farketmemişim. Kafamı kaldırdığımda gelen kız ile bakışlarımız buluştu, diğer kızı neredeyse röntgenlediğimi farkettiysede bakışlarını başka yöne çevirip elindeki kolasından bir yudum aldı. Bir kaç saniye sonra beyaz kız geri geldi. O beni yakalayanın tam yanına geçti. Bu kez ben beyaza değilde yakalayanı inceledim. Kız gelip durduktan sonra bakışlarına koyabileceği en küçümseyici bakışı koyup kızı orda resmen ezdi. Öyle böyle değil o bakışı bana atsa kendimi dünyanın en ezik varlığı hissederdim. Neyseki diğeri bunu farketmedi. Sonra kısaca bir kez daha süzdü kızı her şeyi ile. Göğüslerinde fazladan bir dakika geçirip asansöre bindi. Asansörde o kolasını içerken bakışlarının hedefi bendim. Bana o bakışını attıysa da bunu görmedim ama öyle bi incelediki kendimi vitrine çıkarılmış mal gibi hissettim. Dişlerime de baksa tam olurmuş yani...

Bu da burda bitti. Unutmadan yazayım dedim. Sueno'yu anlatacaktım ben dimi. Bu hatun normalde istanbullu. Sosyomatta tanıştık. İlk başlarda felsefik olan ben o konuşmaları bir daha açmadım orası ayrı. Felsefemi kendi içimde yaşıyorum. O vakitler azıcık konuşmuştuk sonradan bu bi ortadan kayboldu. Buraya yazmamamın sebebi de o zaten. Onun kaybolduğu sıralar ben Zek ile uğraşıyordum. Zek'le ayrılmadan kısa süre önce Sueno ortaya çıktı. Yurtdışına gitmiş falan filan. Biz normal konuşmaya başladık yine. Zaten bir süre sonra Zek beni terkeyledi. Onları atlattıysam tek sebebi Sueno zaten. Bir şekilde konuşmaları ile geçirdi bunları. Öyle duygusal bir şekilde de değil, gayet normal arkadaş gibi. Bazen korkmuyor değilim benden duygusal bir şey bekliyorsa diye ama umarım yapmıyordur böyle bir şeyi. Bazen düşünmüyor değilim Sueno olsa nasıl olurdu diye ama onunla yapamazdım herhalde. O bana göre fazla hareketli hayatı fazla dolu ve o pasif. Yani olmuş ya da olacak hiç bir şeyi bilmiyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?