3 Mayıs 2011 Salı

Bir küçük buz dağı masalı

Başkalarının doğrularını kabullenemeyen bünyem, Zek'in 'bu senin için iyi' görüşü ile yaptıklarını geri tepmekle meşgul. Keşke benim için gerçekten iyi olan bir şey yapsa. Ama dönmesin bana  ona olan güvenimi geri kazanmadan dönmesin. Gerçi döneceğinden değil de.neysem. Az önce bir daha sana bu konuda konuşmayacağım dediğimden buraya yazıyorum -artık o burayı okumuyor- en azından okuma deyince tamam demişti. Bana soğuk davranmasından nefret ediyorum. Soğuk davranınca canımı acıtıyor çünkü. Geri kalan vakitlerde herşey normal herşey güzel...

Dönem başından beri ödev yapmadığımdan tüm ödevlerim birikmişti. Oturdum hepsini bu akşam bitirdim şu ara tek bir ödevim kaldı. Acayip mutluyum yani. Günlerim gerçekten iyi geçiyor özel bir sebep olmadıkça terkeylenmem canımı acıtmıyor. Lampard'ın olduğu takımı peste hala alamıyor ve onun takımını alan arkadaşa hala yeniliyorum.. Bir evim olsun önce Ps sonra da pes alcam. Bi daha da başından kalkmam artık. Yazacak çok şeyim varda bu gece pek yazasım yok. Eee sevgili günlük benden bu kadar. İyi geceler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?