23 Mayıs 2011 Pazartesi

Abim sağolsun

Son zamanlarda hiç bir şey yazmadığımdan yeniden başlamak iyi olacak sanırım.

Artık insanlara burda uyduruk isimler vermekte zor oluyor yahu yeni bir şeyler bulamıyorum. Öyle sap gibi kalıyorum yani. Burada kaç gündür yazamamamın sebebi de o zaten isim sıkıntısı var bende. Neyse anlatmaya başlamak lazım bi yerden. Bi abim var nette tanıştığım manevi yani. O beni biriyle tanıştırdı nasıl gelişti o vakte kadar olaylar bilmiyorum ama iyi ki tanıştık yani. Miray dicem ben buna baya alakasız ama tersten okunuşu hoşuma gitti :) Yarim yani güzel duruyo. Yaratıcılıkta kıt biri olarak bunun için bile kendimi tebrik ediyorum ben. Neyse Miray'la tanışalı 3 gün mü ne oldu ama çok mutluyum ben. Zek'i tamamen atlattım zaten hepsi geçti gitti. Sanırım bunda duyduğum bir şeyinde etkisi var ama yazamayacağım buraya. Zek'e sormuştum onu öyle değil demişti ama artık kimseye güvenemiyorum. Konudan konuya atlamada üstüme yok yani. Miray'la o kadar çok ortak şeyimiz varki. Ya da ben şu ara ortak olan her şeyi bulmaya çalışıyorum bilmiyorum ama ben bundan çok hoşlandım ya. Neyse ki o burayı bilmiyor ve dilediğim gibi yazabilirim yani. Şu ara ondan hoşlandığımı da bilmiyor çünkü muhtemelen.

Dün gece Ram'ın kardeşinin düğününe gittik. Sınıftan giden tek kız bendim tabii ki. İboy ve Yasin'de vardı. Bunun yanında sınıftan gelecek olan diğerlerini ben hiç hesaba katmamıştım. 4 arkadaş daha gelmiş tabii ki onlarda erkek. Hepsi nasıl oynuyorlar ama bir ara kendilerini kaybettiler falan. Ben oynamayı sevmem zaten beceremeyeceğimden hiç öyle bir şeye kalkışmadım yani. Onları izlerken epey eğlendim ama. Çok güzel geçti vakit. O arada bi yerde bugün olacak matematik sınavını öğrendim. Hiç haberimde yoktu ya Damla söyledi yani bugünde sınavında boş kağıt verip çıktım yine...Sonra gelip yurda diğer sınav için hazırlandım. Diğeri epey zordu gerçi 40 tane soru sorulurmu bir öğrenciye yahu? İsyanlardayım. O dersten kalmamam lazım. Ortalamam 2'nin altına düşmemeli zaten. 

Şimdi bizim bu blokta iki tane asansör var. Biri çift katlara çıkıyor diğeri tek katlara yani bizim kata. Neyse çift katlara çıkan asansör bozulmuş. Ne zaman 7. kat için asansöre binmek istesem önünde bedava mal almaya gelmiş gibi insan birikintisi oluyo. Malum diğerleri odalarına yürüyerek çıkamıyorlar. Bende hiç merdivenleri şe etmesemde zorunlu çıkıyorum. Biri merdiven çıkmak basen yapıyor demişti. Gerçek mi değil mi bilmiyorum ama zorunlu olmadıkça artık merdiven yok bana. Zaten yayla kadar kıçım varken biraz daha büyümesinden korkuyorum yani. Neyse bir an önce şu asansörü yapsınlarda bende şeyimi büyütmekten kurtulayım.

Ben bu Miray'ı yerim bitiririm. Allah'ım böyle tatlılıkları yaratıyorsun ya birde beni sevmesini sağlarsan çok sevinirim. Konuşurken öyle mutlu oluyorum ki birden kıza aşkımmm diyerek atlamaktan korkuyorum yani. Birde bir başlayınca sevgi sözcükleri söylenmeye tıkanınca da aklıma aşkım demek geliyor tabii ama diyemediğimden hemen konu değişimi yapıyorum. Yerimmmm ben bunuuuuuu :))))

Resim ekleyemedim nedense hata verdi :/ :(

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?