12 Mayıs 2011 Perşembe

Bu yağmurlar

Ne zaman yağmur yağsa kendimi yeryüzüne inen Meleklerin varlığı ile avuttum.

Uzun zamandır yazmadım, doldum taştım yani. Ama şimdi hepsini unutuveririm ben. Anneler günü için evet gittim annem çok mutlu oldu ben ise mutsuz çünkü sırf hocamız dedi diye cumartesi gidip pazar dönmek zorunda kaldım. Ve bütün bunlar gereksizmiş çünkü o hoca sınav mınav yapmadı! çok sinir oldum olmasına elimden de bir şey gelmedi tabii. Sustum oturdum. Annemi görmek iyi geldi oldukça. Yeni buzağılar almış iki tane. Öyle tatlılar ki. Birinin adını ben koydum sonra o yavrucak benim oldu. Kıvırcıkım ona bu adı neden verdiysem. Neyse hoş göründü. Annemden ayrıldıktan sonrası yurt malum. Ödevler çok fena sıkıştırdı, öyle böyle değil canımızı çıkarttılar. Hala bitmiş değil ödevler. Hocaya da sinir olmuştum zaten ama yapacak bir şeyim hala yok. Bugün son çıktıları da aldım ama bir konuda eksiğim olduğundan yarın tekrar alacağım şeyler var.

Bazen garip bir boşlukta duruyorum sanki. Yazacak bir şeylerim yok aslında saçmalıyorum şu an. Dün Ankara'nın tüm yağmurunu yiyerek pese gittik yine. Ve her zamanki gibi yine yenildim. Pes2010 var benim pc de Bek'te konsol göndermişti onda yenmek çok basit. Mesela Fenere 10 tane gol atmak gibisi yok. Özellikle yendiğim fener olunca öyle mutlu oluyorum ki. Sebepsiz işte(!) Immm başka ne varki yazayım.

Bir hatun var Sueno diyeceğim sanırım buna. Neyse sadece söyleyim dedim şuan anlatasım yok pek olan olmayan şeyleri. Bu üşengeçliğim bi an önce geçer umarım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?