7 Aralık 2012 Cuma

Mesele bu değil

Her şeye rağmen buradasın ya binlerce teşekkür bile az senin için...

Ve kalbimden her şeyi alıp götüren kelimeyi gördüğümde anladım ki bitmesi için sadece bahane arıyordum ve buldum. Elveda...

Hani bilmezsin ya tam olarak nereye kime ait olduğunu işte öyle karışıklık var. İyiyim gerçekten iyiyim ama bazen öyle bir an geliyor ki ne yapıyorum ben burada diyorum. Hani arkadaşları olur insanın ya da sevdikleri bir yere bağlarlar insanı, biraz kendilerinin yaparlar. Aidiyet duygusu işte bazen kaybediyorum onu. Liseden beri hiç bir eve ait hissetmedim zaten kendimi ama şimdi aynı şey sevdiklerim için olması garip yapıyor. Onlara da ait olamayacaksam ne yapacağım ki diye düşünüyorum. O duygu olmadan o an kayboluyorum. Ben bir kayıp mıyım yani insanlar için tamamen hayal kırıklığı olan bir insan mıyım acaba? Ya da ne oldu da evimden sonra şimdi kendimi kaybediyorum.

Bütün şarkıların aşk için yazılmış gibi durması ne kadar kötü bir durum. Sözleri nereye çeksen oraya gider tabii ama herkes ilk olarak ya aşka çeker ya da sekse. Ben ikisi de olmadan üçüncü bir anlam istiyorum.

Taht oyunlarının yeni kitabı çıkmış "Kargaların Ziyafeti" almam ile bitmesi bir oldu zaten. Hani iyiler de kötüler de öyle karakterlerini kaybetti ki acaba ne olacak şimdi diye endişe etmeden duramıyorum. Bir sonraki kitabı da bir o kadar merakla bekliyorum. Açlık oyunları kadar iyi ama çok daha karışık bir seri bu yine de adamdaki hafıza çok iyi yani ben karakterleri okuduktan sonra unutuyorum o bir sürü karaktere ayrı ayrı can vermiş. Çevirmene de iki çift lafım vardı ama bilemedim. Jon Kar nedir ya? Jon Snow iken daha çekici bir isimdi o. Bazı şeyler Türkçe'ye çevrilmemeli.

Kek yer misiniz? Oda arkadaşlarımdan biri getirmiş -nereden tam olarak şe edemiyorum ama- aç olunca çok iyi gidiyor. Tok olduğum vakit anlıyorum ki aynı benim yaptığım kekler gibi. Kendi keklerimi anlatmaya gerek duymuyorum malum annem dışında kimse yemiyor. Yiyenlerin ikinci kez bizim eve gelmek isteyeceklerini zannetmiyorum. Anneme bir ara sormalıyım bizim misafir durumu ne alemde diye. Kendi evim olsun var ya tatlı dükkanı açacak kadar iyi yapmayı öğreneceğim hepsini. Ya da en azından insanları zehirlemeyecek kadar öğrensem yeter...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?