13 Şubat 2012 Pazartesi

Özel öğretim

Bilincim ve benden korkun yani şu saatten sonra birlikte çalışacağız.

Özel öğretim diye bir derse girdim bugün. Mükkemmel ötesi bir dersti. Hani genel öğrenci kurallarına ihanet ediyorum affola ama ben bu derse bayıldım. Hiç bitmesin istedim. Hatta bu ders benim tüm pazartesi sendromlarımı bitirdi yani. Haftaya pazartesi bir an önce gelmeli. Bu dersin içeriği aslında bilinçaltı ve onu biraz yönetmekle ilgiliydi. Doğru nefes almak, olumsuz kelimeleri, geçmişi geride bırakmak falan. Kritik anlar denilen kopma noktalarında doğru kelimelerle sakinleşebilmek ve bunların asıl ilgimi çeken tarafı çocuklarla ilgiliydi. Reklamların nasıl istediklerini yaptırdıklarını ve doğru nefes almak gibi şeyler. Bugün ve gideceğim her hafta öğreneceğim şeylerle hayatımı daha da iyi hale getirmek için her şeyi yapacağım yani. Şu saatten sonra bilinç altı denilen içimdeki çocukla arkadaş olacağım. Evet bu konu bu kadar.

Gelelim diğer konuya. Miray'dan ve garip davranışlarından bahsetmiştim sanırım. Bunun daha da kötülediğini söylememe çok gerek yok herhalde. Hani adam artık aşkım bile demez oldu. Kaç gündür düşünüyordum acaba ayrılmak istiyorda bana mı söyleyemiyor diye. Mesajlardaki soğukluklarını ayrı bi aştım zaten. Facede gördüm bugün aşkım yazdım -ki kaç gündür ondan böyle kelimeler almaya çalışıyorum bi umut işte- sadece ''?'' yaptı. kızdım tabii buna. Birazda kırıldım orası ayrı. İnatla hiç bir şey demiyor hala soğuk falan bi de üstüne tribe bağlama Efsun dedi. Bende onun üzerine sevmiyorsan ya da ayrılmak istiyorsan sadece söyle dedim. Burda eksik olan bi kaç ayrıntı daha var ama öyle önemli şeyler değil. Kafası karışıkmış falan filan tamam dedi sadece. Kendine iyi bak deyip konuşmayı bitirdik böylece. Sonrada facebook hesabımı dondurdum. Çünkü biliyorum onu gördükçe konuşma isteği doğacak içimde ama ben bunu istemiyorum. O kendini toplamadan rahatsız etmek istemiyorum.  Belki sorunu vardı belki başka bir şey bilemem yine belki böyle davranmasının sebebi bendim ama ne olursa olsun bunu konuşarak halletmeliydik. Hiç bir şey yapamazsam dinler destek verirdim. İşte böylece ilişkimizi bitireceğini düşündüğüm tarihi bekliyorum. Kendimi buna öyle inandırmışım ki 1.5 ay önce bana ''sana aşığım'' diyen kişi değil o. Şimdiki Miray'ı tanımıyorum, tanıyamıyorum.

Dün gece 5'te uyandım her zamanki kabuslardan birinden ama bu defa tamamını anlatmayacağım. Bir kadın vardı mavi taşlı bir yüzük verdi bana ama tektaş gibiydi içine adım yazılmıştı. Bir şeylerde söyledi o an aklıma Miray geldi ve uyandım. Gece ona mesaj attım uyanırmı diye düşünmeden. Sonra da zaten uzun zaman uyuyamadım oyun falan oynadım telefondan. İlişkinin başladığı tarihlerden itibaren önemli mesajları saklardım. Onları okudum ve gerçekten onun beni sevmediğine inanmaya başladım. Sevgiyi hissettirmek ve sevdiğini söylemek çok farklı şeyler ben onu bir süredir hissetmiyordum zaten. Şuan kendimden beklemediğim bi sakinlikle ağlamıyorum. Hani bazen sonucu kabullenirsin ve hiç bir şey onu değiştirmeyecektir sadece beklersin. Bu da öyle bir şey sözünü ya da aşkını hatırlayıp gitmeyebilirde ama sırf söz içinde bende kalmasını istemem. Mutlu olması gerekiyordu o benimle mutlu değil. Son zamanlarda onu sadece kızdırıyorum. Yaptığım her hareket ciddi ciddi kızdırıyor. Oysa ben hiç değişmedim, ilk günlerde de böyleydim şimdi de böyleyim. Ne yapacağımı ya da onun ne yapacağını bilmiyorum. Ayrılacakmıyız ayrılmayacakmıyız onu da bilmiyorum. Bekliyorum sadece... Ve ayrılırsak gerçekten ne yaparım onu da bilmiyorum...

Tekrar uyuyabildiğimde gün doğmuştu.

4 yorum :

  1. mavi taşlı bir yüzük ve içinde ismin ferahlığa erecekmişsin annem iyi yorumlar rüyaları da ona sordum :)o kadını tanımaman da ayrıca iyiymiş tanıdığın biri olsaydı durum tersi olabilirmiş :)üzülme sabırlı davranıp zamana yayman senin lehine olur herzaman. ne güzel dersmiş o öyle :))

    YanıtlaSil
  2. Annene teşekkürlerimi ilet dediği gibi olur umarım :)) Derss çoook sevdim ya anlatamam bunu bi de öyle bi mutluyum ki o günden beri :))))

    YanıtlaSil
  3. mutlu olmana sevindim :)))

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?