25 Şubat 2012 Cumartesi

Güzel kafa güzel hayat

Geçen yıl bahsettiğim serigrafi günlerinin ikincisini yaşadım yine bu yıl. Sadece tinerle kafanın güzel olması gibisi yok yani. Alkolden biraz daha farklı geliyor nedense. İyi de değil ama çok. Birde buna ek olarak ertesi gün kızılaya kan verdim benim kafa hepten gitti orda. Geçen yıl benden piercing taktırdım diye almamışlardı kan. Bu yıl öyle bir mazaretimde olmadığından gittim verdim. Geçenlerde bahsettiğim hastane meselesi gibi oldu dünyam karardı. Ama etkisi onun kadar sürmedi sabah kalktığımda neredeyse geçmişti ama akşam kızların ilgisi olmasa odama bile çıkamazdım orası ayrı -Burda belirtmeyi çok istediğim bi ayrıntı var ama kahretsin yazamıyorum- İşte böyle geçti haftam. Bunlar kısaca değineceklerim.

Ben sinirli olmadan buraya yazamıyorum herhalde. Çünkü az önce kantindeydim ve kadına deli oldum geldim sayfayı açtım yazıyorum. Normalde de çok açıp kapatıyorum falan ama neyse.

Derslerimin bunalttığından bahsetmişmiydim? 3. sınıf ne zormuş arkadaş 2. hafta bitti sanırım ve bi ton ödevim var. Yapıyormuyum? Tabii ki hayır. Ama yine de olmaları hoş değil. Bi de o gördüğüm dersin hocası başka bi dersime daha giriyor. Kadını pazartesi çooook severken ertesi gün görmek bile istemiyorum. Anlamıyorum ki ben kendimi. He bu arada o dersler çok iyi gidiyor. Hani üzüleceğim çok şey yaşamama rağmen ayakta tutuyorlar beni ya da ben buna inanmak istiyorum. Bugünlere dair yazmak istediğim çok az şey var. Daha doğrusu içimden bugünlerde yaşadığım hiç bir şeyi yazmak gelmiyor.

Lacivert eklemiş beni faceden. Bunu doğum gününden bir gün önce yapmış olması mı yoksa eklemiş olması mı daha garip bilmiyorum. Gerçi eklemese de ben kutlardım onun doğum gününü. Geçen akşamlardan birinde resimlerine baktım. Hani bir şey hissettirdiğinden değilde, bir zamanlar deli gibi sevdiğim kıza bakmak garipti. Şimdi kim bilir kiminleydi. Her zamanki sahte 'erkek' arkadaşlarından biri ile ilişkisi vardı. Bana garip gelen kısmı tam olarak anlatamıyorum ama hani yıllar sonra başka bir yerde karşılaşşak ne olurdu diye merak ediyorum. Arkadaşça davranırmıydık yoksa görmezden mi gelirdik?

 Bu hafta yine atölyede tiner kokuları ile geçecek vaktim var. İşimiz bittikten sonra çalışmamın resmini koyarım belki buraya şimdilik köpeğimin (Ares) resmini ekleycem. Ayyy yerim ben onu :)) Kocaman olmuş dimiii daha minik bu bee

16 yorum :

  1. yhaa çok tatlı buu ama yerim senin kulaklarını benn aşkımm :))) bebişş çok güzelsin sen ares öpmek geldi içimden o suratını şimdi bak :))ya bu arada yazın bende piercing yaptırıcam kaşıma ama korkuyorum biraz sen neden çıkarttın piercing ini acaba?bir sorun mu oldu?hani biliyimde bende ona göre yaptırmam artık napiim :/Ares e bidaha köye gittiğin zaman sımsıkı sarıl ve danayı öp benim için olurmu aslında öpebilirsen ikisinide öp ben hayvanlarımla uyuyorum bile de herkes benim gibi değil tabi :))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı it dimi yirim onu :))

    Piercingim dudağımdaydı okudunmu bilmiyorum ama tatilde çok oynamaya başladım evde, İş bulamadıkça ona dadandım yani o da acıtmaya başladı çıkartım laptopun üzerine koydum ablamda aldı bilgisayarımı başka yere götürdü o zaman kayboldu köyde yenisini nerden bulayım öyle kapandı o da. Kaşıma yaptırmayı bende istemiştim ama şu ara düşünmüyorm.

    YanıtlaSil
  3. evet çok tatlı yaa :)) hımm anladım ben öyle dadanmam da sıkılsam bile elim gitmez oraya bakalım bir deniyim çok istiyorum :)belki yaza bile kalmaz istanbula gidicemde umarım yani gidemedim birtürlü fırsat olmadı sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Benimki dudağımdaydı ama ondan çok oynadım. İstanbulda napcan :)

    YanıtlaSil
  5. gezmeyi düşünüyorum hiç gitmedim akrabalar bi tonla bi kere gidemedim göremedim ahh istanbularını :)) orda yaptırırım diye düşünüyorum piercing i bakalım :))

    YanıtlaSil
  6. Güvenilir ve temiz -hijyenik- bi yerde yaptırda sonradan başına bela olmasın

    YanıtlaSil
  7. elbette dikkat ederim saol uyarın için :)

    YanıtlaSil
  8. :)) sen bilirsin ama çok güzel oluyo :))özellikle kaş harika oluyo bence :))

    YanıtlaSil
  9. ÖYle tabii de neyse biraz daha erteleyim ben :)

    YanıtlaSil
  10. ya ben bayılıyorum kaşda piercing e aslında dövme de yaptırmak istiyorum sağ koluma melek sol koluma şeytan ama yok malesef ona izin yok allah kahretmesin de izin olsada sanırım yaptıramazdım ya :/

    YanıtlaSil
  11. sen bilirsin tabi :)

    YanıtlaSil
  12. Ben dövmenin iznini almıştım da param yetmiyor hiç yaptırmaya :) Ondan yaptıramıyorum hayat işte :)))

    YanıtlaSil
  13. :)) boşver :) dövme yaptırmak kolay değil iyi düşünmek lazım herşeyden önce sildirmeye kalktınmı öyle piercing gibi kolay olmuyo kurtulması :)iyi geceler bu arada :)

    YanıtlaSil
  14. Sildirmeyeceğim bir şey yapardık bizde ;) :)) İyi geceler.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?