11 Şubat 2012 Cumartesi

Bu defa kim

Aşk gece görülen kabus gibidir, uyandığın zaman hepsi biter.

Şu yukarıdakini az önce uydurdum çünkü kabus görüyordum. Dev gibi bir balina üstelikte karada babaannemle beni kovalıyordu. Babaannemi yakalamasın diye laf atıp bir sürü hakaret edince buna vazgeçip beni kovalamaya başladı. O arada bi alışveriş merkezine daldık biri annen doğum yapmış dedi. Neyin etkisi altında kaldıysam annemi aradım hemen kızı olmuş iyiymiş falan. O arada balina kardeşten kaçmak için çıkıp sokaklarda başka yere gittik bi eve girdik ama hayvanda ne burun varsa hala peşimde. Tam ağzını açmış beni yiyecekken kendi kendime uyan artık deyince bitiverdi. Sorun yok babaannemde iyiydi en son baktığımda. Galiba geçen yazıda bahsettiğim kardeş meselesi aklıma takılmış benim. Ya da bizim inek doğurdu o da olabilir. Ama ben buraya geldikten sonra olduğu için resmi yok. Anneme söyledim unutmazsa çekecek resmini ne zaman alırım ondan bilmiyorum ama.

Ankaraya geldim. Oda bomboş kimsecikler gelmemiş. Bildiğin rahat takılıyorum odada. Her tarafta eşyalarım var falan. Geceleri ise tek sorunum kabuslarım. Çok severler beni hiç yanlız bırakmadılar. Genel olarak yanlızlığa alışkın biri olduğumdan tek dert ettiğim şey aşağıda yemek yemiyor oluşum. Öyle yanlız yanlız gariban çocuklar gibi oturasım yok.

Küçükken bi köpeğim vardı. Aslında benim değildi, dişiydi, annem istemiyordu ve komşunun her yıl normal olarak doğuran köpeğinin yavrusuydu. Dino ismini taktıydım ona. Kuzenlerim falan gelince o ne biçim isim nerden buldun diye sormuşlardı. Bütün çocuklar olarak çakmaktaşları izlediğimizi varsayarsak ordaki Dino ismini bi ben m görüp uyduruyorum acaba düşündürürlerdi beni. Daha yavru olan köpeğim aradan fazla zaman geçmeden araba çarpması sonucu ölmüştü. Başında ağlarken ben aynı kuzenler gelip teselli ettilerdi. Çok seviyordum o köpeği be. Ölünce onu görmeyi istesem görebilir miyim acaba? Ondan sonra büyüdükçe bir sürü hayvanım oldu ama insan yurtta kalınca muhtemelen geri döndüğünde eve ya bazıları ölmüş oluyor ya da kaçmış. Öyle uzak kalmş oluyoruz ki üzülemiyor bile insan.

7 yorum :

  1. bende sık kabus görürürüm balinalar timsahlar ejderhalar falan hep beni yakalamaya çalışırlar yada ben ve yanımda kim varsa işte beraber bizi yakalamaya çalışırlar tam yakalayacaklarken uyanırım ya hamileyimdir yada doğurmuşumdur bazen rüyalarımda bebeğimi kaçırmaya çalışırlar korkarak uyanırım annem çok kez şahit oldu böyle uyanmalarıma kardeşim olduğunu da çok görürüm :)balina görmek iyidir ama keşke onunla savaşsaydın rüyanda ve onu yakalasaydın büyük kısmet demektir balina seni yutsaydı o da iyiydi oda sıkıntıdan kurtulmakmış kardeş ise sıkıntı çocuk bebek falan yani ben bunları görünce sıkılırım genelde ama hayıra yor hayır çıksın derler öyle yap sende ben rüyalara çok inanırım çünkü rüyalarım hep çıkar kendine dikkat et :) dana doğdu öyle mi canım ya yerim ben onu kimbilir ne sevimlidir dişi mi erkek mi?fotosunu koymaya çalış onu görmeyi çok isterim grşrz :)

    YanıtlaSil
  2. Cevap Yazamadım yanımda arkadaş vardı da. Kabus görmeyi sevmiyorum hiç öyle rüya anlamlarını da bilmem hayırlısı deyip gözümün önünden çekmeye çalışırım. Çokta kabus görürüm geceleri uyanırım falan.

    Dana :) erkek yani. Fotoğraf anneme bağlı çokça o çekecek ondan ne zaman alabilirim işte bu konuda hiç bir fikrim yok :))

    YanıtlaSil
  3. sorun değil :))dana :) erkek :) bizim köyde dana derler erkek dişi farketmez diye biliyorum ama :)sen daha iyi bilirsin tabi sonuçta besliyorsunuz :) keşke bende besleyebilsem yaa hayvanları çok seviyorum :))umarım annen yollar fotosunu sana :)neyse kabuslarına fazla takılmamaya çalış diyicem ama takmasanda oluyo işte bazen gerçek gibi oluyor sanki bende benim kabuslarımın nedeni belli biliyorum neden kabuslar gördüğümü kurtulmak için elimden geleni yapıyorum umarm en kısa zamanda ikimizde kurtuluruz şu kabuslardan ;)

    YanıtlaSil
  4. Her yörede farklı söylenir bizim orda erkeğine dana derler :) kabus aslında annemle uyurken görmüyorum, ya da ne bilim mutlu olduğum zamanlarda ya da kendimi böyle kandırıyorum. Ve evet köye gidince hala annemle uyuyorum :))

    YanıtlaSil
  5. ne güzel arada bede uyurum annemle o zaman bende kabus görmüyorum evet ve çok mutlu olduğum zamanlarda tabi dediğin gibi hala daha annemle uyumak istiyorum ona bir sarıldım mı dünyayı unutuyorum güvende mutlu hissediyorum onsuz ne yaparım hiç bilmiyorum yani bağımlı değilim ona ama çok bağlıyım :)

    YanıtlaSil
  6. :)) annelerimiz olmasa napardık biz..

    YanıtlaSil
  7. iyi ki varlar :)) iyi geceler

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?