11 Ağustos 2011 Perşembe

Pastadan istenen dilekler gerçekleşmesin lütfen

Bugün yani artık dünde kalan 10 ağustos benim doğum günümdü, ondan dolayı burdakilerin çoğu ona dair olacak şimdik. Bek doğum günüm için gelmişti. Sabah indi otobüsten sabahın köründe kalktık yani annemde gelecekti çünkü. O vakitte otobüs beklerkene tanıdıklardan biri düzceye gidiyormuş bizi de acıyıp aldı arabasına. Yoksa Bek beni 1 saat fazladan beklerdi. Otogara gittiğimizde garibim uyumak üzereydi. Kahvaltı da yapmamış oruç tutturmadım ona bende tutmadım tabii. Orda köpekle annemi geri yolladım eve usta geliyormuşta. Sonra aldım ben Bek'i Düzce'nin bildiğim tek yeri olan bir caddeye götürdüm. Orda kahvaltı yapacak tek bi yer bile bulamadık lan! Dön dolaş açık yer var ama servis 10'da başlıyormuş sinirlendim en son bi yer bulduk sadece çorba vardı gittim kahvaltı niyetine onu yedim yani o derece sinir yapmışım. Sonra sinema baktık ama tadilat dolayısı ile kapalıymış ama ne hikmetse 1 yıldır bitememiş tadilatı. Ne yapacaktım lan ben Bek ile koskoca 12 saat! Tamam kardeşiz iyi güzel hoşta onun aynı cümleleri tekrar tekrar kullanmasını sevmiyorum, ben bir şey anlatmayı sevmem anlatsam da ya konuyla ilgim olmalı ya da doğru şekilde sorulmalı bana ''eee hi anlatmıyorsun'' denilince ben sinir oluyorum. He birde ne yapalım kısmı var, aklında bir şey varsa söylersin yaparız ben farketmez diyorsam bana hala ısrarla ne yapalım demenin bi anlamı yok. Öyle demişsem ya gerçekten farketmiyordur ya da canım istemiyordur bir şey yapmak. Bir yerde otururken sıkılıp kalkarsan hemen ardından güneşte boş boş yürütüp oturacak yeni yer ararsan ben daha da sinir olurum. Geçmişe dair şeyleri de tekrar tekrar önüme koyarsan ben tam çıldırırım. Az kaldı gidecektim yani köye dönecektim zor engel oldum kendime. Hakkını yemeyim kalktı sırf doğum günüm diye geldi onca masraf etti zaman ayırdı falan filan günün bazı anları gerçekten de güzeldi şu saydığım maddeleri yapmadığı vakitlerde yani. Tavla ya da dama oynarken güzeldi. Ps3'te tekgen midir nedir onu oynarkende güzeldi.
Sonra pasta merasimi var orası en kötü kısmı çünkü ondan hemen önce Bek ile atışmaya başlamıştık kendimi tutmasam çocuğu fena kıracaktım. Şimdi benim doğum günlerim pek sönük geçti yaz tatiline geldiğinden azıcıkta silik bi yerim olduğundan toplumda kimse o günü hatırlamazdı. Bi kaç yıla kadar sonra Damla falan filan hatırlayan bir kaç kişi var. Bunların herhangi birini yazın görmem mümkün değil tabii. Yani kısacası benim hiç doğum günümde pasta yapan-getiren falan biri olmadı hayatımda. Ben küçükken bi kez annemin bi tatlı yaptığını hatırlarım zaten sonrasında annem o tatlıya tövbe dedi ondan beri canı isterse ben yapıyorum ona. Kısacası mumlar falan filan hiç alışkın değilim masaya pasta geldi Bek dilek tut dedi bende o an sinirliydim tabii biraz öncesinde olanlardan dolayı dilek yerine ''Allah'ım bana belamı ver'' dedim ama bunu ne diye söyledim bilmiyorum Bek'te sussun diye mumları üfledim gitti. Şimdi asıl takıldığım umarım o dilek gerçek olmaz. Olursa da tatlı belam olsun Miray'ım olsun en güzelinden o bela yoksa olmasın ya. Hem pastadan dilek mi gerçekleşirmiş canım diye kendimi avutuyorum. Arada Bek'i boğma isteğim gerçekten ortaya çıkıyor ama çocuğa yazık.
He birde bu başka yere gidince oluşan WC sıkıntısı var. Orda hangi nedenle olursa olsun fazla kalsam sanki arkamdan laf edeceklermiş gibi geliyor binbir sıkıntıyla gidip geliyorum oraya. Bu her yerde böyle anacım çoğu zaman antremanlı olduğumdan tutarım onu. Bugünkü olay tam başka ordan oraya gitmekten wc e zaman bulamadımki ben! Öyle bir dert olmuş içime yazdım rahatladım.
Bütün her şey bittikten sonra gidip iki hamster daha aldık daha koyduğumuz kutunun içinde eve gelmeden doğum yaptı hayvancık. Bari eve kadar sabredeydi nolurdu? Ama mutluyum ya bu anne daha koruyucu eve geldiğimde yerine koyarken bile yavrularını sahiplendi bana bi saldırdı bi saldırdı umudum var bu kez ölmeyecek onlar. Birde aldığımız diğer hamster erkek maalesef yer olmadığından diğer dişi ile aynı kafeste onlarda çoğalırsa annem beni vurur ya hadi hayırlısı... Şimdi o bebeklerine bakıyor kimseyi yaklaştırmıyorum yuvasına sessizce girip çıkıyor herkes.. Birde köpek meselesi var tabii binbir isim içinden Ares koyma kararı aldık. Ama çok tatlı köpek oyun oynamayı çok seviyor tabii bu henüz yavru olduğundan olabilir. Çokta akıllı terbiyesiz onun için yaptığımız yerden kaçıp gene yanıma geldi. He bir de gözleri açık uyuyor bu yav??
Eve geldiğimden beri Paşa ile yanlızım evde. Bir sürü soru soruyor bu şimdi bana bende neden bilmem anlayışla sabırla cevap veriyorum. Sonra konu nerden geldiyse arkadaşlara geldi, onun okulda hiç arkadaşı yokmuş o şişko diye kimse oynamıyormuş iyi ve sadık onu bırakmayacak arkadaşlar istiyormuş artık. O bunları söylerken ben ne diyeceğimi şaşırdım resmen hiç bir cevap bulamadım bir kaç havadan sudan oyalayacak cevap verdim umarım oyalar. Ablam bi arasın bir ton laf etcem ona! sonra askerliğe getirdi paşa konuyu ben askere gitmicem teroristler var orda dedi. Nerden nasıl öğrendi bilemedim bi kez daha şok oldum o zamana kalmaz ki dedim ama ya ben askerde ölürsem dedi bi baktım gözleri dolmuş küçüğümün dayanamadım. Bu çocuk hangi ara bunları düşünüp yaşar oldu bilemedim...
Miray meselesi var birde. Bek konusunda güvenmiyor ona biliyorum arada kalmakta istemiyorum tamam Bek ile çok tartışıyoruz falan ama bana kardeşten başka gözle bakacak biri değil bunu biliyorum. Yine de Miray bana bu konuda güvenmiyor gibi hissediyorum... Sabah ne için erken kalktığımı falan söylediğimde kızdı bana tepki gösterdi sonra da sustu... TAbii o vakitten bu vakte kadar doğum günüme dair tek bir kelime bile etmedi... Unuttu mu yoksa kızgınlığına mı hiç birşey söylemedi bilmiyorum. 10 gün önce bi konu olduğunda doğum günümü söylemişti o zaman demek ki biliyordu o halde neden mesaj atmadı? Neden hiç kutlamadı. Bundan daha fazlasını mı bekledim bilmiyorum yanlışı nerde yapıyorum onu da bilmiyorum. Ondan hediye vs hiç beklemedim ama en azından mesaj atmalıydı bana göre belki kendine göre sebepleri vardır... Yine de kırıldım nedense ona bunu pekte anlatamıyorum, susayım ben.

2 yorum :

  1. Miray'ın okuduğu son kitap muhtemelen cin ali serisidir kitap okumayı sevmiyor o ama bulursm ben okurum ktabı. Teşekkür ederim bu arada kutladığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Bulurum ben kitabı :) sağol.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?