19 Ağustos 2011 Cuma

Hamster Magazin

Eh bunca vakit sonra geliyorsam suçlu ben değilim yine kablom yandı da. Yoksa daha erken yazacaktım (Burda yazar sadece suçu kabloya atıyor) Şimdi eve ablam geldi salı günü. O günden beri bir garip bu beni öğrendiğinden beri Miray'ı sorup duruyordu geldiğinden beri de her yanlız kaldığımızda onu bunu şunu sorup duruyo. Şimdi siz evli misiniz? çocuk nasıl olacak? gibi sorular. Birde açık açık sorması beni deli ediyor bunu paşanın yanında da yapıyor. Onun dışında asıl kabusum olan cinsellik kısmını Allah'tan sormuyor. Evde bazı şeyler cidden sıkıcı olmaya başladı. Ablam var diye tam rahat olamıyorum tv boş ve geri kalan şeylerde sıkıyor. Yanlız kalacak yer arıyorum desem yeridir. Bazen konuşsam diyorum biriyle ya zaman müsait olmuyor ya da başka şeyler. Işık'ı daha bi özler oldum. Geçen gece çikolata yiyordum bitter, en son bitter yediğimde yurttaydım odada Işık'ta vardı. Her anı onu da düşünerek hareket eden ben burda maalesef çikolatanın tamamını yiyemedim yarısı dolapta duruyor farketmemişim uzun zamandır da yemediğimi... Dün birde sabahın köründe kalkıp annemle taaa anasının köründeki tarlaya yürüdük. Şimdi benim annem define, hazine gibi olaylara meraklı asıl amacımız onun şüphelendiği bir yeri kazmaktı birde bakır aldık yanımıza böğürtlende topladık. Tabii ki kazdığımız o minicik yerden taş dışında bir şey çıkmadı zaten öyle çıkmasını beklediğimden değilde annemin hevesini ve umudunu kırmak istemiyorum. Neyse işte sıcak hava oruç tutarken hiç iyi gelmiyor. Anaannemi de gördük ordaki tarlalardan birinde. Epey oturduk konuştuk hatta bi ara biz uyuduk annem böğürtlen topladı. Sonra da çıktık akşam geldik eve. Telefon çekmediği için Miray'la da çok konuşmadık. Benim telefonum çekmedi o da nadir mesaj attı kısacası tüm gün uzak kaldık. He birde ondan önceki gün var. Bu bana sabah bi mesaj attı günaydın diye bende yazdım sonra o bitane daha attı sonrasında mesaj yok. Ben ilk başta farketmedim de telefonlarının kapalı olduğunu. Koskoca 4 saat insanın telefonu nasıl kapalı olur? pardon iki telefonu birden?! çıldırdım tabii bi o kadarda korktum. Saatler sonra telefonlar açıldı iletim raporları geldi bu defa da bi açıklama yazmadı. Ben kendimi orda tamamen kaybettim aradım falan meşgule attı bi ton sinir yaptım. Sonuçta şarjının bittiğini söylemişti onca zaman neden şarja takmaz insan telefonunu? azıcık atışır gibi olduk. Sonra ben kendimi daha fazla kaybedip onu kırmamak için sustum. Aradan 1.5 saat geçince mesaj attı o da... Sonra konuştuk işte. Çok fazla endişeleniyorum onun için biliyorum böyle durumlarda da çok üstüne gidiyorum ama bunu kontrol edemiyorum ki. Neden telefonlarının ikisi birden kapalıydı ki birde o kadar saat... Öyle işte aklım o gün karmakarışıktı.

Hamsterlarımın iki tanesini anne yedi. Cani şey işte sebebini bulamasamda iki yavru gitti öyle. Birinin son parçasını kemirirken yakaladım kendisini ondan beri paso yemek veriyorum kendisine hayvan gibi şişecek yakında. Şimdi burayı hamster magazine çevirmek istemezdim ama bi erkek bi dişi olan griler kafeste deli gibi kavga ediyorlar. Dişi olan yiye yiye şişmiş birde sürekli koşuyor ama nasıl şişti öyle bilmiyorum. Kıskandığından belki de diğeri yemesin diye depoluyor olabilir ya da hamile bile olabilir bilmiyorum. O hamileyse ve doğurursa naparım cidden bilmiyorum fazladan su kabı yok kafes yok. Zaten şimdi ki anneyi kutuda besliyorum. Hamster magazinden bugünlükte bu kadar.

Miray'dan anlatmak istiyorum bir sürü şey unutmazsam tabii ki. Son günlerde iletişimimizdeki kopukluktan bahsetmeme gerek yok sanırım. Akşamları da konuştuğumuz şey genelde özlemlerden falan. Genelde her gün konuştuğumuz şeyler böyle. Bundan şikayetçi değilim tabii ki, ama birbirimize bir şey anlatmıyor oluşumuz eksiklik yaratıyor bende. Mesela kablom gece bozulmuştu ama Miray'a bunu anca sonraki gün söyledim ne vakit oldu ne de o birşeyler sordu. Hakkımda cidden hiç birşey de sormuyor. Bir şey anlatmak istesem de tepki vermediği sormadığı gibi bir sürü sebebin ardından bu istek kayboluyor. İşte ona anlatamadığım her şeyi konuştuğum başka biri var. Öyle hemen yanlış anlaşılma olmasın. Işık'ın arkadaşı o aslında sonra biz tanıştık bi ara sonra faceden ekledim falan filan derken normal arkadaş olduk işte. Tabii birde onu oyuna başlattım öyle ordan konuşuyoruz çoğu zaman. Şimdi ona uygun bir isim bulamadığımdan veremiyorum, üzgünüm :)) (aslında değilim :) Tabii ki hiç birşey bunları Miray'a anlatamadığım gerçeğini değiştirmiyor belki uzak olduğumuzdan böyle ama yine de ben ne kadar uğraşırsam uğraşayım o bana soru sormuyor bu da beni çıldırtıyor. En fazla sorduğu şey ''ne yaıyorsun'' oluyor. Birde taa aylar önce tanıştığımız zamanlarda bi kişisel soru sormuştu o kadar yani. Hakkımda bişiler sorması için ne yapmam gerek ki. Beni öğrenmesi gerekmiyor ama bir şeyler paylaşamaz mıyız hiç? Ben ona dair herşeyi bilmek isterken o neden beni istemiyor? SEvgisine dair bir şüphem yok bende onu çok seviyorum ama... Neyse işte epey karışık yazsam da öyle işte.

Oyun demişken ben ikariam oynuyorum bu adi kablo bir kez daha beni terkeyleyince tatil moduna aldırmıştım oyunu. Tabii ki o işi Damla yaptı. Şimdi kablo geldi ama ben oyuna giremiyorum yarına kadar da giremeyeceğim... Bu kadar yazmak yeter.. He bu arada Miray doğum günümü sadece unutmuş... Hala net olarak onu affedemedim bu konuda. Bir şeyde diyemedim o gün kızamadım da normaldi unutabilirdi ama ne bilim işte ya of gidiyorum ben..

3 yorum :

  1. seni merak etmemesi seni sevmediği anlamına gelmez herkesin bir kişiliği vardır ve onun dışına bazen istesede çıkamaz demekki oda böyle biri sana seninle ilgili birşey sormaması seni merak etmediğini de göstermez bide biraz onun gibi olmaya çalış mesela sen de ona sorma yani o sana ne yapıyosa hoşuna gitmeyen sen de ona yap aynılarını tepkisiz kalırsa eğer o zaman iş değişir işte :/

    YanıtlaSil
  2. BAna yaptığını ona yapabileceğimi pek sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sağol, genelde Miray'la herşeyi halledebilirim konuşarak tabii. Sormaması belki sorun olacak ama pek üstünde durmayacağım bir konu çok şey yazacağımda abla baskını var yazamıyorum yoksa destan gibi bi yazı var aklımda.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?