27 Mart 2013 Çarşamba

Bir bakar mısınız? "Tecavüze uğrayan kızım için adalet istiyorum!"


"merhaba ben ahmet ince denizli'den, 

kızım akrabamız tarafından 3 defa tecavüze uğramış korkudan bunu bana ve annesine söyleyememiştir ben bu durumu ögrendim ve kızımın babası olarak sonuna kadar arkasındayım bu şahıs hakkında şikayette bulundum ve yakalandı ama iki gün sonra serbest bırakıldı. kızıma doktor raporuda aldım ama ülkemizdeki hukuk sisteminde 15 -16 yaş ayrımı gibi safsatalardan kaynaklı 3'üncü kez oldugundan rızası dahilindedir diye bir olgu ortaya koyarak olayın tecavüz sayılması engelleniyor bir hafta sonra kızımın mahkemsi var fakat ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. internetten, teknolojiden cok anlamıyorum. başkalarından yardım alarak sayfayı kurdum ama nasıl çogaltıp kamuoyu oluşturacağımı bilmiyorum ve sizlerden yardım istiyorum. altaki benim telefon numaramdan bana ulaşıp yardımcı olur bu mesajımı tüm sosyal medyada paylaşırsanız, bu mesajı çoğaltırsanız sonsuz bir minet duyacağım."


Destek olmak için

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?