8 Mart 2013 Cuma

Tam "Dövme"lik

Fırtınalar geçtikten sonra güneşi bekleriz...

Ankara'ya döndüm pazartesi günü. Ondan öncesinde Bolu'da Ece'de kaldık. Öyle dertsiz tasasız gülmek ne demek özlüyor insan. Böylece geldiğimde yurtta boş yattığım vakitlerin güzelliğinin keyfini çıkaramayışım bundandır yani.

Yurtta sorunlar gittikçe çoğalıyor. Önce odamıza buzdolabı getirmişler. Minicik odanın buzdolabı mı olur arkadaş. İçine sadece su koyuyoruz yani! bazende alırsak eğer meyve. Bu minicik dolap bizi zaten küçük olan odamızda masamızdan etti. Sonra idare her şeye ot olmaya başladı. Neymiş oda düzenimizi değiştirip camların önüne normal kıyafet dolaplarımızı koyacakmışız. Güneşi nereden alacaksak artık. Güneşi gördüm modunda dolaşırız artık. Tabii yaparsak. Ben inatla hiç bir şeyi değiştirme taraftarı değilim. Koca tatilin ardından zaten yabancılaşıyorum buraya bir de yatağımın falan yerini değiştiremem yani.

Boş kaldığımdan olsa gerek -birazda arkadaş desteği ile- geçenlerde bahsettiğim dövmemi düzenledim. Benimkiyle alakası yok. Başka bir siteden fotoğraflara bakarken bir kadında gördüm dövmeyi bende ona çok benzeyen bir tane çizdim bütün sabah boyunca. Salaklık etmesem bütün bir sabah yerine 10 dakikada bitebilirmiş. Bütün anormallik bende yani. Galiba beynim durmuştu o an. Bitir artık bitir diye diye... Neyse dövme çizimi bitti bitmesine de mesele şimdi bunu nereme yaptıracağım konusunda.

İlk olarak sırtıma ensenin biraz altına ve tam ortaya yaptırayım diyorum. İkinci olarak göbeğimin biraz alt kısmına sağda olsun diyorum ki fotoğraftaki kadının orasına yakın bir yerdeydi. Üçüncüyü Fairy soktu aklıma yine sırtımda aşağıda kalçamın biraz üst kısmında ve ortada olsun diyor. Gerekçesi de mantıklı yani, göbek tarafında olursa yaşlanınca kırış kırış olacakmış orası. Yine de orası hala çok cazip geliyor yani. Karar veremedim nereye yaptıracağıma.

Tabii bu kadarla kalmıyor. Yaptığım dövmenin resmini duvarımda paylaştım 2. geliyor olabilir tam dövmelik falan diye. Kurt hemen yazdı bir şeyler. Sonra yaptırmak yok dedi bu. Benim sinirler bir anda tavan yaptı yani. "Kimseye sormadım" dedim. Bu bütün yorumları silmiş sonra bana mesaj yazdı bana bir daha sakın abi deme gibisinden bir şey. Öyle akşam biraz tartıştık. Bir sonuca varamadık kaldı konu öyle. 

Sonra dün akşam bir süredir listemde olan bir kız mesaj attı falan. Skype-Messenger birleşimini çözmeye çalışıyordum hala ondan epey geç yazdım kıza çünkü ileti geldiğini anlamamıştım yani. Kız cam açmamı falan istedi ona da tamam dedim. Sonra bu bir sürü şey sordu bende ondan sona bunun facebook profilini incelemeye başladım. Kız en fazla 17 görünüyor ama yaşının daha büyük olduğunu söyledi. İnanamadım. Sonra aynı profilde bir haftada başlayıp biten ilişki meselelerini gördüm falan. Sonra ben sorgulamaya başladım. Hoşuna gitmedi herhalde, kız gitti :)

Bu arada skype hiç güzel değil yani. Yani aslında güzelde olabilir ama bana göre eksikleri var ve canımı sıkıyor bazen karışıklığı ile. Öyle işte. Bu günlükte bu kadar.

Bu benim yaptığım işte.
Bu da kadınınki. Benziyorlar yani.


4 yorum :

  1. Dediğim yer 100 yaşına da gelsen mükemmel kalacak uhuuuu! hehehe :D skype bencede hiçç güzel değilll!:/

    YanıtlaSil
  2. Söylediğin yer çok güzelde düşündüm şimdi az daha zaman geçince oraya başka bir şey yaptırasım var :))

    YanıtlaSil
  3. Kimsin, nesin, var mısın, yok musun, kime ya da neye benziyorsun bilmeden seni rüyamda görmek... Bu yorumu neden yazdım, ya da size sen deme haddini kendimde nasıl buldum bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bilmiyorum sanırım bir yerlerde varım, bazen bende şüphe ediyorum kendimden. Sen/siz takıntı yapmam merak etme istediğin şekilde söyle.

    Şey aslında merak ettim nasıl gördüğünü rüyanda yani? Yazmak istersen adresim efsundunyasi@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?