18 Mart 2013 Pazartesi

Hoşgeldin Kadınım

Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin.
Yorulmuşsundur;
Nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını
Ne gül suyum ne gümüş leğenim var,
Susamışsındır;
Buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim
Acıkmışsındır;
Beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam
Memleket gibi yoksuldur odam. 

Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin.
Ayağını bastın odama
Kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi.
Güldün,
Güller açıldı penceremin demirlerinde.
Ağladın,
Avuçlarıma döküldü inciler.
Gönlüm gibi zengin,
Hürriyet gibi aydınlık oldu odam.
Hoş geldin kadınım benim, hoş geldin.

Nazım Hikmet Ran

2 yorum :

  1. yaw bugun bir arkadasım benim siteye baktı ve seni gördü. çok elit bir üyen varmış dedi. valla seni tanımadıgım halde, seni savunmamı görseydin kesin boynuma sarılırdın:) bu arada msn adresimi değiştirdim yenisini ekle. why_bee0106@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Msn'e girdiğimde ekleyeceğim

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?