9 Nisan 2012 Pazartesi

Öyleyse devam?

Neden bu kadar zamandır yazmadım. Güzel soru aslında o kadar şey oldu ki. En önemlisi Miray. Yazdığım mesaja cevap vermedi. Facede yakaladım az biraz konuştuk. Uzun ilişkide yapamamış o. Sarhoşken kendi için söylediği "korkak" kelimesinin tam olarak ne demek istediğini anladım anlamasına da kalbime geçirmek istediğim sözler değildi onlar. Sildim bende onu. Hemde doğum gününe günler kala. Geçen ay ne farklı planlarım vardı bu konuda, yanında olacak uzun zamandır istediği şeyi veriyor olacaktım ona. Arkadaşları olacaktı aynı sahnede onun yanında olmasını istediği kişiler. Sevdiği şeyler... Engellemedim ama, ulaşmak istediği an ulaşabilirdi bana. İstemedi...

En çok acıtan kısmı sözdü ya. İnsan söz verince tutmaz mı? Günde bir kaç kez aklıma gelip canımı acıtırken başka şeyleri katıyorum hesaba o zaman acı diniyor gibi geliyor. Belki geçmiyor şimdilik ama biliyorum yakın zamanda hepsi gelip gidecek. Lacivert'i atlatmış insanım ben bunu mu atlatamayacağım deyip kendimi yatıştırıyorum işte.

O günden bugüne kadar vazgeçilmezlerimi yazıp verdim hocaya. Annem, Damla ve işim. Çakıl taşlarıma da Blogu ve hayvanları falan yazdım. Eşimde vardı ama şimdilik çakıl taşlarında kalmış bir seçim oldu. Ted gibi mükemmeli arayana kadar durmayacağım belki ama eskisi kadar uğraşıp değer vermek istediğim bir konu değil. Belki yeniden aşık olduğumda değişecektir kararım bilmiyorum.

Sonra öykü yazdım iki tane. Kaos GL derneğinin yarışması için. Onları gönderdim bugün başka bir rumuzda. Öyle olması gerekiyormuş nedenini de sormuştum anlatmıştı biri. Öykülerim ne kadar iyi diye düşünmek gerekirse bence berbatlar. Bende yazma yeteneği olmadığına karar vermem uzun sürmedi. Hayır bende yetenek yok değil zerre kadar bile yok. Bunu anlamamla birlikte çok kez vazgeçmek istesemde yolladım onları. Bazen ne kadar çok olduğumuzu farklı yollarla gösteririz. Farklı bir şekilde destek olmam bir süre daha mümkün değil. Şimdilik böyle "Ben buradayım" diyeceğim yazdığım öykülerle.

Yine filmlere daldım. Sınav döneminde film indiremiyor ve izlediğim dizilerin yeni bölümlerini kaçırıyorum bu berbat bir şey. Çünkü Game Of Thrones yeni bölümleri başladı (taht oyunlarını yanlış yazmış olabilirim) 2. sezon yani. İboy izlemiş bile ve ben hala izleyemedim. How i met your mother'ın yenisi varmı bilmiyorum. Ve Spartacus'un bu sezonu bittimi bitmedimi karar verememiş bir halde bekliyorum. Yarın son sınava gireceğim. Sonrasında 5 gün kafa tatili vermeyi planlıyorum kendime. Hiç bir şey yapmadan yurtta mal mal oturmak gibi. Şu ara en iyi bunu yapıyorum.

Dişçiden tekrar randevu aldım. Dikişlerimi aldırdım.

Dün Damla ve bi arkadaşla daha harika bir gün geçirdim. Beyti kesinlikle yenmesi gerekler arasında.

İboy her gün daha değerli oluyor yaptığı şeylerle. Bazen onun Damla ile evlenmesini çok istiyorum çünkü biliyorum ki iyi bir eş olur. Ama asıl sorun birbirlerine bazen gıcık davranmaları. Bir yolunu bulabilir miyim acep?

Açlık oyunları sinemaya gelmiş ne gidecek param ne de gidecek kimsem var. Sinemadan kalkmış bile olabilir çünkü bayağı olmuş geleli.

Saçlarımdan dolayı aktif muamelesi görüyorum resmen ama asıl önemli olan umurumda olmayışı. Hiç biri asılmıyor hiç biri bir şey demiyor. Şuan rahatım yani ve uzadılar tekrar kestircem bir ara.

Işık odadan gitti. Arkamdan söylediği bazı şeyleri öğrendim. Diyecek bir şey bulamadım demedim de. Giderken o da veda etmedi zaten. Bende veda etsin istemedim. Değiştiği hali ile kalsın her nerde kalıyorsa. Cam kenarındaki diğer kızda gidince yatağımı değiştirdim şimdi oldukça rahatım böyle.

***

Hayat bir şekilde devam ediyor. İyi ya da kötü. Ben şimdilik böyle mutluyum. Başkalarının özgürlüklerine olduğu kadar düşkünüm yanlızlığıma...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?