13 Nisan 2012 Cuma

Bolu-Karabük

Hayatımda ilk defa maça gittim. Stadyumda izledim yani. Bunun için O'na bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum. Ben seviyom bu çocuğu ya. Dün öğleden sonra msnden yazdı gidiyoruz diye. İtirazda etmeyeceğimi biliyor.Geldiler yurttan aldılar beni önce R'nın tarifiyle epey yürüdük ama sonunda gördük ki yol kapalıymış. Sonra geri dönüp bildiğimiz yoldan gittik. Daha doğrusu onların bildiği yoldan. Stadyumun Karabük tarafından girecektik önce girmedik çünkü ben Bolu'luyum. Bir sürü daha yürürken sınıftan çocuğun birini gördük o da katıldı bize Karabük'lü oldukları halde. Sonra bana formayla atkı aldı. Şimdi yatağımın orda asılı duruyorlar. Televizyonda çok maç izlememe rağmen orda olmak başka çünkü daha soğuk. Açı tek ve sinir bozucu. Bağırıp küfreden adam sayısı oldukça fazla. Küfürler tek tek değilde söyleyen bir sürü kişiden aynı anda çıkıyor. Gittiğime pişman değilim hatta yine giderim maç olsa ama bunlardan çok Aslantepe'yi görmek istiyorum. He bu arada bütün maçı elimde çekirdeklerle dizi izler gibi izledim. Bir kere bile ağzımı açmadım yani. Benden çok iyi seyirci olur!

Sonra değinmek istediğim diğer şey aranma kısmıydı. İçeri bozuk para su vs götüremiyorduk ama içerde kağıt paraları çok güzel bozan çekirdekçiler vardı. Çocukların bozuk paraları ben soktum içeri çünkü onlara göre kadınlar aranmazdı. İlk aramada dokunmadılar bile. 2. de tek tek bakıyorlardı erkeklerin beni aramayacağını düşündüğümden kadın polisin yanına gittim. Hiç bir şey yapmadan durup saf saf bana baktı sonra "bayan" dedi sorar gibi. Bayan dedim. Emin olamadı herhalde ellemedik yerimi bırakmadı yani. Arama mı yaptı tarama mı(!) anlamadım ki. Yine de kimse bozuk paraları almadı :)

Dündü tabii bunlar. Bir not alayım dedim sonra unuturum ben bunları.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?