13 Ocak 2012 Cuma

Yılın belli zamanları

Oda arkadaşlarım gidipte yanlız kaldığım zamanlarda kendimi evde bırakılan çocuklar gibi hissediyorum...

Yine bir ara tatil dönemine hoşgeldik. Sınavlar bitti, klasik olarak mat3 ve fizikten kaldım. Geri kalanları çoğu çok iyi Allah bozmasın. Şimdi her zamanki gibi tatile girmeden önceki yazım bu onun için kısa olacak burdan sonra cama kabloyla asıp çeksin diye dua edeceğim internetimle yazılar yazabilmek için dua edeceğim. Başka türlü olmuyor. Bazen hiç sevmiyorum köye gitmeyi en azından bu defa öncesinde Bolu'ma gideceğim. Huh. Çok mutlu sayılırım bunun için. Nedense geçen yıl gittiğim kadar heyecanlı değilim. Öyle bir durgunluk falan var üzerimde ne bilim sürekli uyusam hiç dert etmem bunu. Öyle işte. Dün akşam Miray'la konuşuyorduk telefonda karnıma bi ağrı girdi ama hiç ses çıkarmıyorum falan koridordaydım kaloriferin önüne oturdum biraz ağrıyı dindirsin diye. Miray'da bir şey anlatıyordu bölmeyim hiç dedim. Öyle dakikalar geçti ama benim ağrı geçmedi kesin günüm geldi yani onun habercisi. Miray'a söyledim öyle kapattık ama hem anlattığının sonunu öğrenemedim hemde öyle pat diye kapandı falan. 10 dk sonra adi ağrı geçti. Ben onu çok seviyom yaaaa. Konuşurken falan acayip mutlu oluyorum. Neysem gidip giyineyim artıkın...

2 yorum :

  1. Belki yazının içine etmek gibi olacak ama,yazmasam da kudururdum. Sonunda özgürce kendini ifade edebilen bir eşcinselin bloguna rastlayabildim ya, gözüm açık gitmeyecek. Homofobi falan çok oralara girmeyeceğim eminim bahsedeceklerimin hepsi zaten ezber ettiğin şeyler olacaktır. Ama yine de yazmak istedim bloguna rastlayınca,keşke her lezbiyen senin kadar cesur olabilse. Neyse,uzatmaya lüzum yok umarım bu ne len,niye yazmış buraya şimdi bu kız gibisinden bir tepkin olmaz,heyecanıma ver :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Yok yok sakin ol bişe olduğu yok gayet normal falan filan. Huh benden iyi bir sakinleştirici olmazmış he. Benim dışımda bi yazar bulabildim ben o da ayda alemde bir yazıyor. Aslında bi tane daha vardı da aylar önce o da kendini saldı. Sanki gittikçe soyumuz tükeniyor gibi hissettim bi an. Daha da artması gerekirdi sankim :)) Neysem yaa susayım ben çok konuştum.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?