26 Haziran 2014 Perşembe

Yeni bir dua

"On dkya geliyorum"

Yani bunu yazmak için 10 dakikam varmış ama  ben bunu taslak halinde bırakmışım. Demek ki 10 dk bana yetmiyormuş.

Geçen zaman içinde Ankara'ya gittim-geldim sınavdan yeniden kaldım. Sonra Damla işe girmişti, çıktı. Buna ayrıntılı döneceğim. İzmir'e gitmeye dair bütün umutlarım bitti. He bir de sevgilimin başının etini yedim bolca.. Sıktım da belki biraz. Çok sağlam derslerde aldım tabii...

Damla Ankara'ya taşınalım diyordu sürekli. Doğrusu çok umutlanmayı istemesem de Ankara'ya taşınmak müthiş bir fikirdi tek sıkıntı taşınma masraflarıydı. Geçen günlerde tekrar gittiğimde okuldaki hocama da söyledim bunu. Aklımda bulunsun dedi böylece umutlarım arttı oldukça. Anneminde onayını alınca daha ne olacak ki dedim. Zaten herşey bunun gerisindeymiş. Damla'nın ailesi karşı çıktı. Nasıl kötü oldu ama anlatamam yani. Tamam bekliyordum zaten onaylamayacaklarını ama bu kadar kesin olmasını beklemiyordum. Bir şekilde ikna etmeliyiz onları. Çünkü bu şehirde bizim için gelecek yok. Aylar geçti hala alanımda çalışamıyorum. Bir yerden sonra da ben vazgeçeceğim tamamen biliyorum. O zamana kadar herşeyi denemem lazım. Yine de hoca iş bulursa görüşmeye gidelim diyoruz. Sonra kim bilir belki ikna olurlar?

Yazacağım şeyler var ama başka umutlar ve gerçek olmalarını istiyorum onun için azıcık daha yazmayım bir kaç gün sonra şe ederim bunu.

Bunların dışında yarın sabah hastaneye gideceğim. Ayaklarımda uyuşma, belimde ağrı falan derken okuduklarım da korkutunca fena panik haldeyim. Geçen haftamı ne başka bir hastaneye gittim. Kadın uyuşma kısmını görmezden gelip bir tek ağrı kesici verince sinir oldum tabii. Ondan bu ikinci hastane olacak. Umarım kötü bir şey çıkmaz desem de. İçimden başka bir ses iş engelleyici bir şey çıksın diye dua ediyor. Biliyorum çok saçma ama burda çalışmak istemiyorum. Daha doğrusu bu şehirde. Ve kendim çıkarsam işten vicdanım rahat etmez onu da biliyorum. İşte bunun için başka bir sebep lazım bana. Hiç olmazsa bir iki hafta rapor versin de İzmir'e gideyim. O da olur bak iyi olur o...

Çok saçma düşünüyorum değil mi bu konuda?

Lütfen Damla'nın ailesi izin versin...

1 yorum :

  1. Sanirim biraz bodoslama gibi olucak ama ne yazsam bilemedim bugun kesffettim daha blogunu tum yazilarini soluksuz okudum bitsin istemedim nese cok uzatmiyim umarim Okyanusla hep beraber mutlu olursunuz (kıskanmadım degil hani sizi :)) ) takip edicem artik yazilarini merakla bekliyo olucagim ;)

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?