6 Haziran 2014 Cuma

Sebebi ziyaret

Sen planlar yaparsın hayat bozar.

Okyanus'un yanına gitmek için uzun uzun plan yaptığım dönemin sonunda pek çok olasılığa bağlanmış umutlar haliyle boşa çıktı. Rapor işinin yatışı ile birlikte gidemiyor oluşum şimdilik kesinleşti. Gelecek aya, yeni planlara ve yeni olasılıklara bağladık oraya gidişimi. Bu kez olacak diye umut etmek istiyorum. En kötü bayram tatilimi orda geçiririm. Yani sanırım, annem izin verirse...

İşte böyle haberlerin içindeki berbat bir iki günden yazıyorum sana. İçimdeki polyanna iyi tarafından bakmaya çalışıyor. Yıldönümü için şehri altüst etmeme rağmen bulamadığım şeyleri halledeceğim. Bir de vakitsizlikten yapılamayan şeyler vardı. İşte gidene kadar onlarla uğraşırım. İyi taraf dediğim bu. Okyanus'u görmenin yanında hiç bir şey. En azından belki biraz mutlu ederim o zaman diye düşünüyorum.

 ***

Bunlardan önceki zamanda gelişmiş bir şey var ki kökleri tee Ocak ayına dayanıyor. Paşa'ya tablet. Ablamla birlikte alacaktık ama ablam sağolsun cep telefonu aldığından tablet tek başıma bana kaldı. İstediğim özelliklerde ve çok iyi bir tane almam mümkün değil. Başka şeyler peşindeyken oraya maaşımın tamamını yatırmak istemiyorum. Bunun için oyun oynarken vs zorlanmayacağı orta özelliklerde bir şey bakıyorum. 

Bunu neden ısrarla almak istediğimin geçmişi ise çok daha öncesine gidiyor. Abimin daha ilkokuldayken bana verdiği bilgisayar sözüne. 3 ayrı abiden 3 ayrı söz verilmişken hiç birinin yerine getirilmeyişi ayrı bir mükemmellik. Şimdi takılmıyorum tabii ama çocukken yani bu sözlerin verildiği zamanlarda ciddi anlamda beklemiş hatta bir sürü hayal kurmuştum bu konuyla ilgili... Hayal kırıklığı bu açıdan paha biçilemez bir ders oldu. İşte bundan dolayı iyi ya da kötü farketmez Paşa'ya sözümü tutacağım.. En azından birinin mutlu olma vakti geldi.

Son havadis olarak Petito'nun işe başlayışı. Ki burada Petito Damla'nın sevdiceğinin adı olacak. İsim Damla'dan seçilme öyle pek çaba göstermedim ama henüz burada da o isimde olduğunu bilmiyor. Bugün öğrendiğim bir olay bu da iş konusu. Tamamen oldu bu diyene kadar hala şüphe ile yaklaşsam da içimde bir yerde panik butonuna çoktan basıldı. Onlar evlendiklerinde hala kendi alanımda deneyimsiz biri olursam Okyanus'un şehrinde iş bulamam korkusu var.. 

Acilen çözüm bulunması gerekenler listem oldukça büyüyor. İmdat!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?