28 Temmuz 2013 Pazar

Gökyüzü ve Ay


Ay bu gece çok güzel, seninle aynı Ay'a çok uzak yerlerden bakmak işte bu çok acı verici.

Bunu not alalı biraz zaman oldu sanırım. Belki O'nunla aynı anda bile bakmamış olabilirim. Belki sadece düşünmüşümdür bilmiyorum ama gökyüzündeki Ay'ı hatırlıyorum. 

Köydeyim her zamanki gibi ve amcamlara tanımadığım bir sürü akrabalar geliyor. Günlerdir ilk kez bu sayede perdeyi kapatıyorum. Tanıdıklarımda geliyor aslında ama daha çok sinir olduklarım. Benim yapımda birine sinir olmak çok kolay. Her neyse bu kalabalığın sebebi onlarda iftar verilecek olması, beklendiği üzere gitmiyorum. Az önce kuzenim geldi, büyük bir çaydanlık almak için. Annem sayesinde bu evde her şey(!) var. Biz kalabalık olmadığımız için o çaydanlıklar arka tarafta bir dolabın üzerindeydi annem getirdi. Üzerindeki örümcekleri ve ağları tabii ki ben yıkadım!

En çok temizlik yapıyorum evde onu ikinci sırada yemek takip ediyor. Bu evde gereğinden çok fazla eşya var ne kadar toplasam da o eşyalar dağınık görünmesine sebep oluyor ve annem çoğunu atmama izin vermedi. Buradan çıkacak ders şu ki kesinlikle evimize olabilecek en az eşyayı alacağım. Yemek konusunda da çok iyi sayılmam bana göre tabii. Şimdilik bir kaç yeni korkum var, ilki tabii ki Okyanus'un geldiğinde bu evde rahat edip edemeyeceği, neticede köy evi lan. Geçen aya kadar muhtarımız sayesinde suyumuz bile yoktu taşıma yapıyorduk. Bu adam sanırım Ramazan'dan dolayı insafa geldi de tamir ettirdi boruları. Diğer korkum ise Okyanus geldiğinde de yemekleri ben yapacağım, beğenmemesi ya da kötü yapmam ya da ne bileyim bir şekilde mahvetmem bunu. Yemeklerimin tadı konusunda pek bir düşüncem yok ve o her şeyi yemiyor. Çorba bile yapamayacağım, acaba sürekli makarna ve patates kızartması ile mi beslesem?

Canım çok sıkılıyor evde. Çoğu zaman yani. Sürekli yazıyor gibi oluyorum ama işsizim ya! Annem pazartesi fındığa başlıyoruz dedi. İçimde bir şeylerin havaya uçmadığı kesin. Ciddi anlamda kaçamayacağım fındıktan ya, ne kadar süreceğini de bilmiyorum. Bu yıl yeğenler ve ablamda gelecek belki dışarıdan bir kaç kişi daha alırız o kesin değil ama ne kadar kalabalık olursa o kadar çabuk biter. Ve ciddi anlamda hemen bitmesini istiyorum bunun tek sebebi sıcak değil canım öyle şey olur mu hiç. Bu fındık bazı şeylere engel olacak çünkü.

Okuyacak kitaplarımda hızla tükeniyor. Taht oyunlarını tekrar bile okudum ya. Yapmak istediğim bir şey yok. Sık sık eski mesaj ya da mailleri okuyorum ama eskisi gibi yazamıyorum. Not aldığım bir sürü şey olmasına rağmen onları diğer kelimeler ya da cümleler ile birleştiremiyorum.

Olmak istediğim yer burası değil ve yanımda olmasını istediğim kişilerde burada değil ya da ben orada değilim daha doğrusu bu sanırım. Bir ara kurduğum hayallerin içinde boğulmazsam iyi. Ya da kaybolmazsam...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?