4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bende bu abi varken

http://www.muhalifgazete.com/67825-Sibel-uresinden-akilalmaz-cikis.htm

Şu link var ya. Ben bunu facebook'ta paylaştım. Abim görmüş aradı beni. Zaten telefonu görünce şaşırdım, beni normal şartlarda arayan biri değil kendisi. (Bu abim aynı zamanda annemin doğum gününde aradığım ve ben kardeşin olan EfsuN demek zorunda kaldığım şahıs.) Anca böyle işi falan olur öyle arar. Ya da aramaz daha çok. Neyse aradı bu yazıyı okumuş. Gelmiş bana bazı kadınlar dövülmeyi hak ediyor diyor. Bildiğin tartışmaya başladık. Bazı kadınlar hak ediyormuş. Buradan yengeme geçtik. Amcamın eşi olana. Sonra benim meşhur boynuztakan yengeye geçtik. Ben yaptıkları yanlıştı boşasınlar o zaman diyorum, boşanmak kolay değil. Erkek boşanmayı 10-15 yıl atlatamaz zaten yaşlanmış oluruz falan filan diyor. Ben bana savunamazsın hoşuna gitmiyorsa boşa, yoksa sus katlan ama savunma bana bunu diyorum. Yok bir türlü susturamadım.

Sonra bekara karı boşamak kolay dedi. Başka konuya kaydık böylece: evlilik. Hiç bir şey bilmiyorsun, evlenince anlarsın falan dedi. Önce evlenmeyeceğim dedim. Hala susmadı. Hatta İslam bakışı arttı. 2 kadın alma mevzusuna da girdik. Bana bir güzel onu da savundu. Kadın çocuk doğuramıyorsa alır dedi. Çocuğu evlatlık alsın ya da taşıyıcı anne bulsun dedim, oradan saldıramayınca. Kadın erkeğin cinsel ihtiyacını karşılayamıyorsa ya geçti konu. Boşa o zaman dedim yine. Başa dönmüş olduk böylece. Boşamak kolay değilmiş. Lan o zaman ta baştan evlenirken iyi seç. Cevap vermedi bu sonuncuya. 

Hala devam edince tamam dedim yeter ben Ateist ile evleneceğim. Aslında bunu söylemeyecektim, lezbiyenim ben kapat telefonu diyecektim. Diyemedim onu zaten bilmiyor Dinden biraz daha konuşmayı kaldıramayacaktım. Daha da Dine derine girdik ya. Cehenneme gideceksin yani dedi. Oha dedim o gidince bende mi gidiyormuşum. Buna da cevap vermedi. Tartışma daha da devam ettikçe yeter artık sen Yaratan mısın da nereye gidip nereye gitmeyeceğime karar veriyorsun, benim içimden geçeni de düşüncemi de O biliyor dedim. Bu defa neresinden bulup çıkarttıysa, bu sözü Ateist'ler Müslüman'ları başlarından savmak için söylüyormuş. Bir de aynen şunu söyledi, "sen zina yap her türlü günahı işle sonra benim kalbim temiz de o beni biliyor de". Lan Ateist'in zaten Allah inancı yok. "O biliyor" der mi hiç?

Sonunda tekrar çok eşliliğe döndük. Hala bana bunu savundu sana Ayet'lerini atacağım onun, söyleyeceğim bakarsın dedi. Gerekirse açar kitabı okurum ben dedim. Epey bir zaman sessiz kaldı telefonda. Sonra eee ne yapıyorsun dedi. Kaldım böyle. Hiç yurttayım dedim. Kapattı. Beş dakika geçmeden aradı gene. Bir site söyledi bak buradan dedi. Ben buralardan okumam gerekirse açar kitaptan bakarım dedim tekrar. Onun anlamı ben buna bakmam eşşoğlu eşek demek dedi. Neresinden uydurduysa. O senin düşüncen benim söylediğim değil, gerekirse açar kitabından okurum internetten okumam bunu dedim. Bir kaç ufak atışmanın da sonunda kapatabildi.

Önce o kadına -şiddeti savunana- sonra da abime sinir oldum. Bu sinirde bir türlü geçmek bilmiyor. Kendime güvenimle, kendi hayatımı kurabildiğim zaman arkama bile bakmadan kaçıp gideceğim onların hayatından. Yoksa bu böyle olmuyor. Böyle bir düşünceye de böyle bir insanlığa da katlanmam mümkün değil.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?