7 Temmuz 2011 Perşembe

Mutlu dileklerim var benim

Yine başlıyorum neler yazacağımı bilmeyerek. Çok ara verdim değil mi yazmaya. Ah şu zaman yokmu bana karşı, birde oda arkadaşım olacak cadı.

Size onu hiç anlatmadım. Hani eski yurdumda homofobik ve tayfası vardı ya Melekmiş onlar melek! Geldim şeytanına çattım sanki. Kız beni çıldırtıyor. Neden böyle değişti bilmiyorum ama gitmeden onu boğazlamazsam iyi yani. Gece uyurken daha doğrusu uyuyor numarası yaparken yastığı tutup ağzına kapatasım var. Neyse fena sinir yapmışım ama bir an önce gitmek istiyorum bu yurttan niyeyse bunu kavga ederek yapasım yok. Başka şeyler yazayım ben en iyisi.

Miray'la bizim yüzüğümüz var bahsettim mi bilmiyorum ama istanbuldayken yüzük takmıştık. Heh işte o yüzüğü arada çıkarıp bakıyorum içine yazısına falan tamam diyorum bu gerçekmiş ben hayal kurmadım yani. Bazen rüyaymış gibi gelmiyor değil. Biri beni uyandıracak ve bitecek sanki. Ama biliyorum bu bitmeyecek, onu fazla seviyorum zaten bitmesin. Bugün baya işleri falan vardı çok özledim ya göremedim de zaten. Kaçıp gidesim var yanına ama annem geliyor aklıma otur lan oturduğun yerde diyorum. Sayılı gün çabuk geçermiş zaten bende şafak sayıyorum 83 gün falan kaldı işte okul açılmasına sonra yeniden özgür olacağım. Kesin bir tarihte bilmiyorum ne zaman açılacak okul tam bilmiyorum ki. En son böyle tarih saydığımda otelde sadist patronumun emrinde çalışıyordum. Birde fındık zamanı sayıyorum işte günleri. Sahi bu yaz fındık var kaçsam mı ne? Ama yok ya anneme bırakamam onca işi... Bizimkilerle kavga edecektim zaten. Yok olup gitseler keşke diyorum ama annem daha da üzülürdü o zaman. Cidden anne olmak zor iş, onca çocuk büyüt haftada bir kez olsun telefonla aramasınlar seni. Tabii işleri varsa o zaman değişir her şey. Canım annem olur bir anda aramadıkları kadın! He bu arada yüzük taktığımız gün biri fotoğraf çekmişti ama o resimler hala yok :( onları istiyorum ben yaaa :(((

Oha nasıl atlamışsam ordan oraya. Çok güzel saçmalıyorum ben. Miray'la konuştuk bugün yerim yaa. Ben çok mutluyum onunla ya. Hani herkes der ya bunlar ilk günler geçer diye. Bilmiyorum geçer mi geçmezmi ama hiç bitmesin yani. Onun yanında olsam tüm dünyayı unuturdum herhalde... Şimdi biz (umarım) bir ömrü beraber geçirme planları yapıyoruz azıcık (Sorun etmiyorum canım çok mutluyum bu şekilde ben) düşününce ailelerin tanışması gibi bir şey var. Tabii onlar değilde mesela ben onun ailesi ile tanışcam falan filan. Ben şimdiye kadar kimseyi aileme yaklaştırmadım, pardon ufak bi düzeltme ailemi kimseye yaklaştırmadım. Ben bizimkileri tanıyorum kendi çaplarında iyiler falan belki çokta iyi anlaşırlar ama nedense bu düşünce bana korkunç geliyor. Geçen gün ablamla msnde tanıştırdım belki bir sorun olmadı o an ama bilmiyorum ya abilerimden özellikle uzak tutasım var. Annem zaten melek gibi onunla herkesi tanıştırabilirim :) Ama Miray'ın sevgilim olduğunu kaldırabilir mi bilemiyorum. Ara sıra sorduğunda varsa bile sevgilim yok derdim şimdi var dersem olmayan aklımın okuldan uzaklaşacağını düşünüp biraz endişelenebilir. Bilmiyor ki benim aklım hiç okula gitmiyor... Başka bir sorun etmez zaten ona lezbiyen olduğumu söylediğimi bile unutmuştur diye düşünüyorum. Bu konuda hiç bir şey sormadı da. Belkide vakti olmadı, önümüzde kocaman bir tatil var...

Geçen gün hayvanat bahçesine gittik Damla'yla. Daha doğrusu o götürdü beni. Nasıl bıkmışsa kız benden evden gelir gelmez oraya, buraya, şuraya gidiyoruz hiç itiraz yok yat yat bıktım dedi. Ben memmundum halimden oysa ki. Neyse hazırlandık bu tarifle biliyor yakın diyor yürüyerek gidermişiz(!) Yürü yürü bitmiyor. Yol ıssız birazda korktuğumdan değilde hoşuma gitmedi yine de. Kime sorsak ilerde sağda. Alın o Sağ'ı... Neyse 1.5 saat kadar yürüdük o yakın(!) yola. Bileydim dolmuşla gayet güzel giderdim. Açlıktan öldüm bide girdikten sonra her hayvana yemek gözüyle baktım. Çıktıktan sonra yürümedim tabii bindim dolmuşa geldim. Yemeğide anca geldikten sonra yedik zaten. O günden beri Damla beni yurttan çıkaramıyor.

Yarın iş çok yurt taksidini yatıracağım. Sonra Damla'nın planları var ama bir yolunu bulup kaçmam gerek...

Neyse ya çok özledim ben aşkımı şimdi o mışıl mışıl uyuyo bende kıvrılıp yatacağım yanına... Oooof of çok seviyorum lan! ölürüm ben ona :)) Herşeyim benim bunu okuduktan sonra ne yaparsın bilmiyorum ama sevgiline bi öpücük atsan fena olmaz hani :Pp

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?