24 Mart 2014 Pazartesi

Yaz geldi

"Hayatıma gelişin koca kış beklediğim yazın gelişi gibi, ki beni biliyorsun, yaza dair bir şey hissettiğim an sevinçten uçuyorum. Sende de öyle oldu, bunun kat kat fazlası , çok uzun zamandır beklediğim yaz.."

Sanırım Okyanus yazdı bunu bana... Çünkü ben hiç yazı beklemedim şimdiye kadar. Hep kışı daha çok sevdim sanırım. Onun mutluluğunu gördükçe anlıyorum yazın güzelliğini. 

Selam blog uzun zaman oldu değil mi? Anlatacak bir şey olmadığından değil de her şeyi Okyanus'a anlattığımdan yazamıyorum sana. Çünkü seni açma sebebim en çok kimseyle konuşmuyor oluşumdu. Şimdi Okyanus var, sana özet geçmek zor geliyor yani biraz.

Hayatımda öyle çok değişik bir şey yok. Hala çalışmaya devam ediyorum. Kaldığım matematik dersinin sınavını bekliyorum ve ot gibi yaşıyorum işte. Şu ara telefon aldım bir de Lumia'nın 920. Sürekli onunla oynuyorum, pek sevdim oyunlarını. Beni sinir eden tek noktası gelen mesajın ekranda görünmesi. İş yerindeki şefte oyunlarımı keşfedince telefonu ondan kurtaramıyorum böylece başlıyor korku filmi zira mesajlar telefon ondayken gelirse ne yaparım bilmiyorum. İş yerinde kimse sevgilim olduğunu bilmiyor. Erkek arkadaşım yalanını da uydurmadım çünkü orada kuzenimde çalışıyor ve kesinlikle sır tutamaz. Bir şey söylesem dakikalar içinde bütün sülale öğrenir yani. Yıllardır "evlenmeyeceğim" dediğim sülalemin olmayan erkek arkadaşımı öğrenmesi pek cazip değil. Kız arkadaşımı öğrenmeleri ise hayatımı kısaca zindana çevirir. Bundan ötürü bir yol bulmam lazım diye iki gündür mesajları kapatmaya çalışıyorum, sonuç olarak beceremedim. Şimdi sadece dua etmek kaldı, şefin kendi telefonu servisten gelsin diye. Onda da wp8 var belki ona da yüklersek oyunları beni rahat bırakır. 

Okyanus gittikten sonra feci bir boşluğa düştüğüm kısımda var. Sanırım sadece mutluyken yazabiliyorum sana. Çünkü o zaman içinde hiç yazmak istemedim. Daha çok bitkisel hayatı yaşamak gibiydi ya. Hiç bir şey yapmadan öylece durmayı istemek falan. Fotoğraf çekemedik pek fazla ona üzülüyorum biraz çünkü fotoğraflarla bir şey hazırlamak istiyordum o da yalan oldu yani.

Damla işten çıktı. Şimdi köyde ailesini ziyarete gitti ve ben evine dön tülayyy modundayım. Yalnızlığı seviyorum ama bu kadarı fazla doğrusu bana bile. Ona acilen iş bulmamız lazım yani.

Şimdi gitme sırası bende. Okyanus'un yanına yani. Gittiğimde de bir kaç gün kalmam lazım en az, mümkünse 1 hafta aslında. Bunu mümkün kılmanın tek yolu rapor almak. İşte öyle ufak ufak planlar yapmaya çalışıyorum ama bazı şeyleri beklemem gerekiyor. Onun için az sabırlı olmalı çokça sayısal loto falan çıksın diye dua etmeliyim.

Unutkanlığım her zamankinden de yüksek seviyede şu ara. Bakalım sonunda ne olacak


Bir de şu var ki bu bayraklardan istiyorum bir tane. Acaba nerede bulabilirim...?

2 yorum :

  1. Yürüyüşte mutlaka bulabilirsin yada lambdaistanbul da :)

    YanıtlaSil
  2. Şey şimdi şöyle Yürüyüşe katılamıyorum -ki istesem de iş yerimden izin almam mümkün değil- diğer kısım hala çevreye açılmamış olmam. 2 numaralı abi beni öğrenirse fena şeyler olur. Lambdaistanbul kargoyla yollarmı ki :P aslında Ankarada'yken Kaos GL'den almalıydım...

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?