30 Mart 2014 Pazar

Karmakarışık

Uyandığında her sabah, yanında olup izleyeceğim o masum ifadeni.

Uyku ile uyanıklık arasında gidip gelirken Aşk parmağına yüzük takmaya çalışıyor olabilir. Şaşkınlıktan kelimeleri yutma mesela o an. Çok aşık olduğunu söyle mesela. Çünkü ne kadar söylesen de az gelebilir bazen. Başka neler oldu bu evin içinde? Her baktığın yerde bir başka an canlanıyor olabilir gözünde. Bazen köydeki eve gider aklın. Binlerce saniye, dakikalar ve Aşk. 

Evde bana bıraktığı kağıdı gördüğümde daldığım bir sürü yeni hayalim var. Üzerinde ineklere bakmaya gidiyorum yazan bir kağıt nasıl Aşk hissettirebilir diye çok düşünmeye gerek yok, aylarca onda kalmış kağıt sonuçta. Hem üzerine eklemeler de yaptık burada.

Burada pek çok anı var onunla ilgili ya. Özellikle Damla'da yokken anılarla yaşayan birine dönüştüm sanırım. Bir nevi hayalaet gibi yani.

Geçenlerde ablam onun için kredi çekmemi istedi. Özetle çekmeyeceğimi söyledim bende. Bunu pek çok şeye yordu kardeş olmamaya falanda hatta. Daha da özet geçemeyeceğim sanırım. Bazen çok kızıyorum kendime bu kadar mantıklı olmamam gerek diye.

Bir başka konu Din. Ciddi anlamda uzun zamandır kendimle çatışıyorum. Yıllardır inandığım bir şey var, öbür tarafta bunu kullananlar. Bundan önce bencil bir tarafımda var ki neden böyle herşey modunda. Çünkü pek çok şey adil değil, bir şey için umut besliyorsun ve sonra gerçeklere baktığında boş umut olduğunu görüyorsun. Olmayacak bir şey belli sonuçta. Sonra nerede adalet diyorsun. Neden böyle yaratıldık, diye sorguluyorum sonra böyle sorgulayabildiğim ve bir nevi isyan gibi olduğu için korku ve kötü bir duygu başlıyor işte. Bu kez kendime kızmaya başlıyorum nasıl böyle düşünebildiğimi. Böyle çok fazla zaman geçirmeye başladım. Şimdi mi? Daha karmaşıklaştırmaktansa daha basite indirgedim çünkü benden Ateist olmaz yani bir Yaratan olduğuna inanıyorum ama bunu Din ile bağdaştıramıyorum artık. Her şeyi de ona bağlamaya çalışıyorum. Biraz daha düşünürsem kafayı yiyeceğim bir konu olmaya başladı çünkü.

İşte böyle karmakarışık bir dönemdeyim. Eski alışkanlıklarıma dönmeye karar verdim, sana yazmaya devam edeceğim her şeyi. Hikaye yazacağım bir tane Damla'nın kardeşi için. Deftere yazıyorum zaten devam edeceğim ona daha sık yazacağım. Yazdığım zaman gerçekten mutlu oluyorum çünkü. Dövmeyi de en kısa zamanda bitireceğim. Belki yaptırırım onu iyi bir yer bulursam burada. Fazlaca yanlız geçireceğim zaman var sonuçta artık.

7 yorum :

  1. Din meselesi çok derin bir mesele ya çözüme ulaşmaya çalışınca her alimden her yazılandan farklı bir sonuç çıkıyor ortaya. sonra da kalıyorsun mal gibi ee ne diyo bunlar diye.. çok araştırdım çok üstüne gittim bir taraf bunun allah tarafından verilmediğini öyle doğmadığımızı söylerken diğer taraf bu bir imtihan diyor. bir yerde kendi cinsine aşık olmak günah değil derken diğer tarafta bunu eyleme dönüştürmek günahtır diyor. kavmin helaki eşcinsel olduklarından değildir. kuranda helak olmalarının nedeni harama el atmalarından ve allah'a imanı kesmeleri olduğundan bahsedilir. ankebut suresinde ayet 29'da "erkeklere gidiyorsunuz, yol kesiyorsunuz, toplantılarınızda çirkinlikler yapıyorsunuz,öylemi? ..." ayetten anlaşıldığı gibi erkek erkeğe ilişkinin yanında kadınlarda zina yapmaktadır. yani bu kavimde erkek erkeğe ilişki değil zinadan bahsedilir. lut kavminin helakının asıl nedeni ahlaki değerleri red etmeleridir. eğer eşcinsel ilişki olsaydı kavmin kadınlarının helak edilmesi saçma olur. çünkü bu topluluktaki kadınların hiç bir suçu yoktur. buda allahın adaletinden uzaktır zaten ayette kesinlikle eşçinsellik kelimesi kullanılmamıştır ve ayette açık olarak yol kestikleri, zina yaptıkları, ve toplantılardı çirkinlikler yaptıkları beliritilir. Eşcinsel olmayan lut peygamberin karısı da helak edilmiştir ki buda eşcinsellikten dolayı helak oldular denmesinin ne kadar yanlış olduğunun göstergesidir. Zaten eşcinsellik üremeyi engellediği için yasak günah ama gel gelelim şimdi ki zamana. Evlilik dışı doğan çocuklar bir kenara atılıyor ya da bakamayacak durumda olanlar da aynısını yapıyor. Hamile olan çoğu kadın çocuğunu aldırıyor ya korunmadığı için ya da hazır olmadığı için. Bence dünya üzerinde bakıma muhtaç yeterince çocuk var. Bu arada ben ne kadar sıkılmışım ya böyle uzun uzun yazmışım bildiğin :P

    YanıtlaSil
  2. Sen baya baya yazmışsın :) Bunları biliyorum ben takıldıklarım bunlar değil, baya zaman oldu eşcinselliği dine karıştırmıyorum beni Yaratan böyle Yarattı düşüncesindeyim. Madem O böyle yarattı yanlış birşey de yok. Bana göre yani :)

    YanıtlaSil
  3. Tüh ya boşa yazdım o kadar desene :P ben kendimi bildim bileli böyleyim ve geri dönüşü var mı bilmiyorum sevmediğim biriyle olmak doğru olmaz o yüzden durmak yok yola devam :P ibadetimi yapıyorum sevdiceğimi seviyorum öyle yaşayıp gidiyorum iyi böyle yaa :D

    YanıtlaSil
  4. :)) Mutlu olduğu şekilde yaşamalı zaten insan. Teşekkür etmemişim önceki açıklamana afedersin, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Ya etmeseydin bari bu vakıttan sonracığıma :P önemli değil ya 'amaç halka tam hizmet sağlayıp oy toplamak bu arada ben ak partiliyim de bi dahakine oyunu bize ver' adlı bi olaydı bu kişisel bişey değil üstüne alınma :P dermişim -_-

    YanıtlaSil
  6. Ak partilimisin gerçekten? Yok ya değilsindir.

    YanıtlaSil
  7. Parti işleri beni bağlamaz ya ben bağımlı yaşamayı sevmem yaşasın tam bağımsız ruh hastaları ^^

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?