2 Eylül 2013 Pazartesi

Gız gel buraya


Ancak diğer yarını bulduğunda tamamlanmış hissedersin ve bilirsin ki istediğin ve isteyebileceğin her şey O'dur...

Otobüsten indiğinde bana sarılmasını hiç beklemiyordum zira diğer insanların görebilecekleri yerlerde daha dikkatliydi. Sarıldı, kokusunu ne kadar özlediğimi fark ettim hiç bırakmasın istedim o an. Zaman dursaydı ve o anda biraz daha kalabilseydim. Sonra bıraktı eve yürüdük biraz. Yürüyüşüne hala tam alışamamışım ve fazlaca heyecanlıyım çünkü bu eve kimse gelmedi daha önce. Öyle pek arkadaşlarımı getirdiğim söylenemez. Dahası ablam, yeğenlerim ve son anda piyasaya çıkan kuzenimde evdeler. Benim başladığım kahvaltı hazırlığını ablam bitirdi ve küçük masayı hazırladık bize. O kalabalıkta diğer masaya sığmak mümkün değildi zaten. Sonra dağıldı kalabalık baş başa kalabildik biraz. Gerçi ablam gitmeden önce O'nunla birlikte olan ilk fotoğraflarımızı çekti. Evde sadece annem kaldı böylece. 

Her an geçtiği zamandan daha güzel olabilir mi? Bizimki öyleydi bana göre. Her an izlemek istedim, her an dokunmak, sarılmak. İstediğimi pek çok zaman o anda yapabildim de. Bazen ön odada olduğumuz zamanlar daha dikkatliydik. Daha doğrusu O dikkatliydi ben maalesef o varken dünyayı unutabiliyorum. Yanında rahat olabilmek müthiş bir şey. Sonuçta eşim diyor ve ona göre davranıyorsun. O'nun da dediği gibi geçen 3 ayda tanıdığımızdan çok daha iyi tanıdık 2 haftada birbirimizi. Kalan bütün zamanlarımın da öyle geçmesini istemek boşuna değil yani. O'nunla uyumaya fazla alıştım, mutlu olmasını sağlamak ya da onun için uğraşmak çok güzel bir şey ya. Çünkü benim mutlu oluşumda O'na bağlı. O iyiyse ben iyiyim. 

Uyurken çok tatlı oluyor, uyandığında da. Kaşlarını çatıyor uyurken. Onu izlediğimi fark ettiğinde bakışları değişiyor, gülerken mesela dudaklarının kıvrılmasını seviyorum. Kahvesini şekersiz içiyor mesela. Çayı da sevmiyormuş zaten. Uyurken çorap giyemiyor. Elleri neredeyse her zaman soğuk. Kahvaltıda hafif şeyler yiyor. Düşünce şeklini seviyorum. Huzursuz olduğunda bakışlarına yansıttığı duyguyu da biliyorum. O'na dair öğrendiğim daha bir sürü şey var ya da fark ettiğim. Bunlar birlikte vakit geçirmeden öğrenilebilecek şeyler değil.

İnsanlar sevgililerinde olması ya da olmaması gereken pek çok şey söylerler. Bende yaparım bunu, çoğunu daha o an unutsam da yaptım. Bazı şeyler belirledim ama O hayatıma girerken bunlara bakmadım, o özellik O'nda var ya da yok diye kısıtlamadım. Zaten hatırlamadığımdan çokta üzerine düşmedim. Ama zamanla gördüm ki O ciddi anlamda isteyebileceğim her şeye sahip. O tamamen hayattan istediğim Eş.

Çoğu zaman da evden çıkarmadım O'nu, korkuttuğum gibi tarlaya da götürmedim. Birlikte geçti neredeyse bütün zamanlarımız. İstediğimizi yaptık istediğimiz zamanda. Film izledik gerçi ben çoğunda uyuyakaldım. Şuan hepsini tek tek yazamam yaptıklarımızın ama kısaca biraz evcilik oynadık yani. Şimdi gerçek olmasını o kadar istiyorum ki. Kendi evimizde olmayı. Bu gece nasıl uyuyacağımı bilmiyorum. Her gece alıştığım sıcaklığı olmadan, nefesini duyup kalbinin çarptığını hissetmeden. İyi geceler aşk dediği sesini duymadan nasıl uyuyacağımı bilmiyorum.

Dün gece mor bulutlar vardı gökyüzünde. Yazdığım hikayede bahsettiğim o nadiren görülen bulutlar, O'na veda etmek ister gibi gösterdiler kendilerini. Ama biliyorum bu bir veda değil. O'nu yine ve her zaman göreceğim. Birlikte evimiz olacak. Belki hemen çocuklarımız olmayacak ama bir köpeğimiz olacak. Her gece gözlerine bakarak uyuyacağım ve sabah O'nun tatlı yüzüne bakarak uyanacağım. Çattığı kaşlarını öperek düzeltecek ve kabus görüyorsa dağıtacağım onları. O'nu mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Her zaman hedefleri olan biri değilim ama bu ulaşmayı gerçekten istediğim bir hedef ve sonsuza kadar devam edecek.

8 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bir kaç saat içinde ne oldu ki? Hem boş ümit besleme ya, inandıktan sonra buluyor bir şekilde aşk insanı... Benim ki ciddi anlamda mucize :)) Yani kaybetme umudunu her şey olabilir bu hayatta.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bizim buralar pek fındıkçı olarak bilinmez ama Düzce. Karşındakine bağlı biraz bu, ben fazla dengesizim belki de ama sevdiğim kişiler olduğunda affediyorum hep. Gerçi biraz da hatanın ne olduğuna bağlı.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Aşık olmak çok güzel bence ama yine de bir sürü şeyi var, yani karşı taraf zorlaştırıyorsa çok zor oluyor. Ama güzelleştiriyorsa hayat buluyorsun...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. efsundunyasi@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?