28 Ağustos 2013 Çarşamba


Birine tekrar tekrar aşık olunabilir mi bilmiyorum ama bunun farklı zamanlarda arttığını hissediyoruz bence.

Notlar almışım yazmak için ama şimdi bakınca çok saçma geldiler ondan yazmıyorum. Bu geçen zaman içinde bir sürü şey oldu, mesela hala iş bulamadım. Doğum günüm geldi geçti, aslında berbat bir doğum günüydü fındık tarlasında. Onu güzel yapan tek şey ise tabii ki Okyanus'tu. Sonra anlaşılacağı üzere fındık topladım bolca. Teknik olarak hala bitmedi fındık ama son bir tarla kaldı ben gitmeyi bıraktım. Pekte zor bir tarla sayılmaz.

Bir sürü şey yazmayacağım tabii ki. Sadece Okyanus bizde onu anlatacağım biraz. O buradayken oturup bunları yazmak çok saçma geliyor zira O'nunla ilgilenmek daha cazip. Annem tabii ki bizi bilmiyor ondan dolayı bazı anlar tamamen normal(!) davranmamız gerekiyor. Onun dışında her şey çok güzel ya, burada oluşu sanki evli olmak gibi. Aynı yerde yaşamak, beraber uyumak ve beraber uyanmak. İstediğin zaman sarılabilmek ve öpebilmek. Eskiden olan şu rahat olamama durumum da neredeyse tamamen geçti şimdi gayet iyiyim. O'nunla uyumak çok güzel bir de sıcacık zaten hiç üşümüyorum da. Daha yazmak istediğim bir sürü şey var ancak dediğim gibi O buradayken vaktimi pekte yazarak geçiresim yok. Şimdilik yazıyı burada bırakıyorum. He bir de O'nu çok seviyorum ben...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?