21 Haziran 2012 Perşembe

Sakinim ben. Ommmm

Hamsterima kuş muamelesi yapanlara ve dandik şeylerden hava atmaya çalışan insanlara sinir oluyorum!

Annemin dayısının eşi geldi bugün eve. Doğam gereği misafirlere pek normal davranamıyorum, hem insan sevmediği bir şeye karşı nasıl davranabilir ki? Yanlızlığı seviyorum ben. Neyse işte geldi kadın oturdu biraz. Sonra gözü hamsterima takıldı. Aldı kafesi yerinden bildiğin kuş muamelesi yaptı ona. Bir tek kafesin kapağını açıp "hadi yavrum uç şimdi" demediği kaldı. Onu da soğuk bakışlarımı farkettiğinden yaptı herhalde. Bir süre sonra gitti zaten.

Yakınlarım olmadıkça kendimi evimde rahat hissedemiyorum ya. Doğal olarak bu "yakın" terimine sığmayan misafirlere hizmet etsem de sevmiyorum.

Bir diğeri de onun oğlu. Akşam geldi bize yani az önce. Verdiği kilolarından, kullandığı kelimelerden, kanga diye seslenmesinden, tavırlarından bildiğin her şeyinden nefret ettim çocuğun. Bir zamanlar severdim ben bu çocuğu, kuzenim der bağrıma basardım. Ne zaman ki iki kız için ablama kaf koymaya çalıştı o an sinir oldum. Bitanecik ablamı o lafın altında bırakmadım tabii kıpkırmızı yüzüyle postaladım çocuğu ordan. Ondan beridir sevmiyorum işte bunu. Evet kin tutan biriyim, napim böyle soğutacak bir şey yapmasınlar, hemen siliveriyorum hayatımdan.


Sonra bugün dengesiz hallerimin sonucu olarak bir durgunluk var üzerimde. Bunu da sadece bir kişi farketti, aslında ona isim de vermeliyim bir ara. Aylardır hayatımda hatun ama bir türlü isim veremedim. Düşüneyim bunu bir. Neysem onun da sorusunu geçiştirip başka bir mazaret sundum. O da çok yalan sayılmazdı gerçi ama bilmediğim bir cevabı ona dahi veremeyecektim neticede. Öyle işte.

15 yorum :

  1. :)) bu üst üste iki nokta ve iiki kapanış parantezinden oluşan gülme şeysinide yapan kim diyeceksin, dime tesadüfen bulduğum bir blok ve yuzumde tebessüm yarattın bu saatee sık kullanılanlara eklendin:))

    YanıtlaSil
  2. :)) Tebessüm olduysa ne mutlu bana, en azından bir yerlerde hala gülümseyen insanların olduğunu bilmek güzel.

    YanıtlaSil
  3. 'gülümseyebilen' evet ama nedense bugun gulmek gelmiyor içimden gülümsemekse hiçççç yıllar sonra ilk defa ağlamak geliyor içimden ve ağlıyorum....

    YanıtlaSil
  4. öğrenilen hatalara!

    YanıtlaSil
  5. Bazı hatalar telafi edilebiliyor, belki seninkinin de telafisi vardır?

    YanıtlaSil
  6. bilmem belki....

    YanıtlaSil
  7. hamsterlara ya kuş muamelesi yapılır ya da başka bir yakıştırma yapılır ama en kötüsü fare olduğunu zannetmeleri, dilimde tüy bitti benim de "fare değil o, hamster ya da gonzalez" diye ama ne çare, en iyisi "hı hı" deyip geçmek anlatamıyorsun çünkü:)

    YanıtlaSil
  8. Adsız: Kendin için en iyi olanı yapmalısın bazen.

    thousandkissable: Fare diye seslenmeye köyümdekiler bayılıyorlar! İlk aldığım zamanlar "evde faremi beslenir" diyorlardı. Şimdilerde "nerde senin fare acık sevem" olayına döndü. Bunu da bir gelişme görüyorum tabii, hala hamster demeyi öğretemedim orası ayrı.

    YanıtlaSil
  9. iyi yada kötüyü ayırt edememek belkide iyi neydi kötü neydi benim için hangisi dogruydu ne yapmalıydım nasıl cıkmalıydım bu ikilemden

    YanıtlaSil
  10. Bilemedim, bunu ancak sen bilebilirsin.

    YanıtlaSil
  11. bencilim kötüyüm........

    YanıtlaSil
  12. Pek çok insan bencil ve kötü. Önemli olan ne kadar bencil ya da kötü olduğun. Yaptığın hata neydi?

    YanıtlaSil
  13. burdan anlatılmaz galiba....

    YanıtlaSil
  14. Hmm bilemedim o zaman :/ mail gönderiliyor profilimdeki bölümden ama? bu da biraz zorlama gibi oldu sanki. Sen bilirsin.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?