19 Haziran 2012 Salı

Geldim yine aklımda olmayan hiç bir şeylerimi yazmaya. Hiç bir şey yapmak istemediğim bir döneme daha hoşgeldim!

Sadece ona değil hiç bir şeyi anlatma isteğim yok. Öyle garip bir yaratık oldum çıktım. Her bulduğum şeye küfretmekle meşgulum. Hiç bir şeye de tahammül edemiyor hemen sinirleniyorum. Şuan karşımda cırlayarak ağlayan çocuğa aklınıza bile gelmeyecek şeyler yapmak istiyorum. O derece sinirleniyorum yani.

Dün akşam tekme yediğim ineği de dövmek istemiştim pek bir şey yapabildiğim söylenemez, oturup sağmaya devam ettim ama ayağımdaki morluk bir süre geçmeyecek gibi.

 Şuan bu saçma yazıyı da daha çok uzatmak istemiyorum. Kalkıp eve gitmeli ve boş boş etrafa bakınmalıyım. En iyi onu yapıyorum zaten.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?