31 Mayıs 2021 Pazartesi

Hepsini unuttum ki

Merhaba sevgili blog.

Yayınlanmak üzere bıraktığım bir adet taslak buldum ama biraz gereksiz biraz da artık zamanı geçmiş gibi geldi onun için sileceğim sanırım onu. 

Duman çok daha iyi, son tahlili gayet temiz çıktı artık yıllık aşılarını yapabileceğiz. Kendisi bu süreçte verdiği tüm gramları fazlası ile alıp bir adet tosuncuk oldu. Dobiş diye seslenmekten ismini kullanmıyoruz artık çocuğun. Keşke Dobby koysaydık ismini. Belki efendisi bir çorap verirdi.

Bazen kafamda saatlerce sana anlatacaklarımı anlatıyorum sonra zaten yazmama gerek kalmıyor. Çoğu zaman da artık Okyanus olduğu için yazmıyorum, sonuçta anlatıyorum ona. Bazen bir şeyi anlatamadığım da oluyor konuşma yeteneğimi kaybetmiş gibi öylece aklımda dolanıp duruyor ama söze dökülmüyor. Öyle kötü düşünme hemen, genel gereksiz şeyler bunlar.

Bazı müşteriler beni sinir ediyor. Az önce mesela telefonla konuşuyorum, içeri girdi burası .... mı diye soruyor. Telefonda olduğum için haliyle sesli cevap veremedim işaretle anlattım lakin (evet doğru geldiniz diye ki tabelamız var, iyi ki var!) ısrarla sesli sordu, kapattıp telefonu cevap verdim. Bir başkası aradı tarif etmemi istedi buraya gelecekmiş. Bulunduğu yerden anlattım orası ters yön diyor, mantıklı araç kullanıyordur falandır filandır ama ben hiç araçla gelmemişim o yönden nereden bileyim. Bu 2. Olayda hata bende de olabilir şimdi müşteriye de bir şey diyemiyorum. 

Kişiye özel ürünler üretebilen bir yerde çalışıyorum, müşterinin istediği şekilde üretiliyor tam olarak, onların istediği görsel/yazı/tasarım basıldıktan sonra çıkması mümkün değil. İnsanların bunun bilincinde olmayışı çıldırtıyor beni. Siparişi verirken sıkıntı yok sonra iade etmeye çalışıyorlar. Evet mevduat gereği bizden kaynaklı bir sorun olmadıkça bu ürünlerin iadesi yok ancak bunu insanlara anlatmak sıkıntı. Patronum biraz ponçik insan olduğu için kabul ediyor iadeleri. Ben nefret ediyorum bu insanlardan.

Son bir iki aydır sanırım çok yoğun geçiyor iş. Biraz kendime vakit kalsın istiyorum, hiç bir şey düşünmeden bir kaç saat veya bir kaç gün. Bazen sadece bir kaç dakika istiyorum...

Bazen öyle yoğun oluyor ki saniyeleri arıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?