9 Şubat 2017 Perşembe

Malzeme yok...

Aramızdaki boy farkını "malzeme yok" diye anlatan dünya tatlısı bir sevgilim var. Buradan da göreceğiniz gibi o tıfıl şey ben oluyorum. Kollarında huzur bulduğum, sarıldığında güvende hissettiğim kişi ise sevgilim...

Hayatta kendinizi tamamlanmış hissedeceğiniz anlar olur ya. Yani gerçekten başka hiç bir şeye ihtiyaç duymaz, eksikliğini hissetmezsiniz. İşte tam öyle anları yaşıyorum son zamanlarda. Yetmeyen tek şey vakit şu an. Öyle deli gibi bir şeylere koşturayım halini geride bırakıyorum biraz. Düzenlemeye çalışıyorum bir şeyleri, iş planlama gibi. Bu anların içinde de en çok Okyanus'a vakit bırakmak istiyorum. Biliyorum defalarca yazdım ama kesinlikle O'nunla geçen vakit yetmiyor bana. Sabah, öğlen, akşam sürekli O'nun yanında olmak istiyorum.

Kısa bir özet geçersem iş kısmı maaşım dışında oldukça iyi. Umarım bozulmaz tabii de bir yılı geçti çalışmaya başlayalı ve iş yerinin bütün kontrolünü ele aldım gibi bir şey oldu. Bir sürü sorumluluğum var kabul ediyorum bazen yetişemiyorum ama idare ediyorum bir şekilde ya. Ve bunu yapabilmek hoşuma gidiyor. Sanırım biraz başarma hissini şe ediyor. Emin değilim bu duygudan ama bir şeyler yapabilmek çok güzel. Diğer taraftan patronumun davranışları da değişti. Ya bana gerçekten güvenmeye başladı ya da bırakıp gitmeyeyim diye iyi davranıyor. Bilemiyorum ama dediğim gibi iyiyim şu an orada ya.

İş dışındaki hayatımda yeni bir görev aldım kendime. Çalışmak yeterince kesmedi de beni(!). Bir sürü oyun oynadığım bir gerçek zaten. Oyun delisi manyağın tekiyim. İşte bu oyunlardan birine moderatör oldum. Forumda kullanıcı mesajlarını falan düzenleyip duruyorum yani. Daha önce üniversitedeyken yapmıştım buna benzer bir görev ama o daha çok support ekibinde olmaktı. Yani eskiden yaptığım daha kolaydı. Oyuncuyla uğraşmıyordum çok. Belirli cevap kalıpları vardı onları seçtiğin zaman kolaydı herşey. Şimdi günde 50 tane manyak olay geliyor. Hepsiyle uğraş dur...

Yapmak istediğim bir sürü şey var ya. Ama oturup hiç bir şey düşünmeden hayal kurmak istiyorum bazen. Ama bütün hayallerimde Okyanus var ki zaten o benimle. Hiç birine gerçekten güvendin mi? Yani ailenden, arkadaşlarından daha çok ya da aklına kim geliyorsa işte. Ben bunu hissediyorum güvende, mutlu ve gerçekten huzurluyum. Hiç olmadığım kadar hemde...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?