22 Kasım 2014 Cumartesi

O anlayışsız benim

Neden iyi biri olamadığımın cevabı çokta uzakta değil. Bu kadar bencil olmasam iyi bir aşık bile olabilirdim. Belki öyleyimdir bilemedim bak. Ama yine de Aşk en bencil duygu bence, hala yani.

Hayatım müthiş karmaşık, aynı zamanda da basit. Bütün gün işsizliğimle birlikte evdeyim. Diğer taraftan bir sürü şey olup bitiyor. Neden hala kafayı yemediğimi bende bilmiyorum bak. Ama onunda sınırına epey yakınım. Damla ile ilgili bir sürü şey oluyor daha çok. Erken evlenmeleri bile söz konusu olabilirdi bir ara. Sonra başka şeyler oldu ve daha başka bir sürü kötü şey. Sanki üzerimdeki kötü şansı onun hayatına geçirmişim gibi. Hoş kendi hayatımda hala çok boş ama. Kısacası yolunda giden hiç ama hiç bir şey yok.

Bunları da otobüsten yazıyorum zaten. Uzun zaman sonra ilk kez köye gitmek için yola çıktım. Gerçi bu bile annemin isteği ile oldu. Nasılsa çalışmıyorsun gel dedi. Ne zaman döneceğimi bilmiyorum. Okyanus olmadan orada nasıl durabileceğimi de. Her yerde bir sürü anı varken kısılıp kalmış gibi hissedecekmişim gibi geliyor. Annem gidişim konusunda oldukça heyecanlı, bazen annemin bana olan sevgisini hak etmediğimi düşünüyorum.. Bütün anneler böylemidir bilmem ama o iyi ki var...

Hayatımın diğer yönünü iyice karıştırdım. Dedim ya iyi bir aşık ya da sevgili değilim sanırım. Aşırı zorlayıcı ve anlayışsızım. Ve bencil. Bazen nasıl hala beni sevebildiğine oldukça şaşırıyorum. Aslında bütün insanların beni sevenlerin en azından, bana katlanabilmelerine şaşırıyorum diyelim. Kendimi hiç sevmiyorum ve ben bile beni çekemiyorum.

Lütfen en yakın zamanda herşey eskisi gibi olsun. Yoksa ben ciddi anlamda kendimi kaybedeceğim.. Bu bir kaç gün hiç bir şey yapmadan sadece ama sadece oturmak istiyorum..

(Biliyor musun aslında sana her yalnız kalmak istiyorum dediğimde daha çok konuşmak istiyordum, her sessiz kaldığım zamanlarda benimle daha çok konuşmanı..)

8 yorum :

  1. Ne diyeceğimi tam bilemiyorum. Yani biliyorum da kelimeler yetmiyor sana aktarabilmeme. Ama anlıyorum seni. Bunu neden yazıyorum? İtiraf etmek gerekirse kendim gibi birini- seni gördüğüm için , sanırım yani. Ama yinede benden daha iyi bir aşıksın orası kesin.

    YanıtlaSil
  2. Kendin gibi biri? Ne gibi bir benzerlik?

    Aşk konusunda çok odunum ama çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. Duygusal açıdan bir benzerlik.

    Kendine haksızlık etme o kadar da değil benim gördüğüm kadarıyla ?

    YanıtlaSil
  4. Kendime karşı pek nazik ya da affedici değilim..

    YanıtlaSil
  5. İşte benim gibi yapma :) affet kendini biraz :) sonra delirirsin benim gibi :)

    YanıtlaSil
  6. Okyanus beni dengede tutacaktır :)

    YanıtlaSil
  7. Elbette tutacaktır :) Ondan eminim. Ama her şeyi de ona yıkma ;)

    YanıtlaSil
  8. Haklısın kendim halledebilmeliyim.

    YanıtlaSil

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?