21 Ekim 2014 Salı

Aylak

Selam karışık şey. Doğum günlerinden bahsedelim mi önce? Malum Okyanus'un doğum günü geldi çattı. Çok az kaldı yani.  Ne yapacağımı şaşırmadım desem yalan olur. Yine olasılıklara bağladığım şeyler var. Ve ben olasılıklardan nefret ediyorum. Hal böyleyken kendimi nasıl seveyim? Çok güzel geçsin istiyorum doğum günü, umarım istediğim gibi yapabilirim herşeyi. Yapamazsam fena olacak kendim için onu biliyorum ama.

Doğum günü demişken, hayatımda bulunan insanlar dahil lise hatta ortaokuldan bir sürü kişinin doğum gününü hatırlıyorum. Hala hatırlıyorum yani. Ama kutlamıyorum. Bencillik desem değil bilmiyorum tam isim veremedim buna ama onlar benimkini hatırlamıyorken ben neden hatırlayıp kutluyorum diye, hepsini görmezden geliyorum. Kimsenin bu durumdan haberi de yok tabi. Kendi kendime şe oluyorum resmen.

Neyse geçtim bunu tamam.

Taşındım ben. Eşyaları taşımaktan çok paketlemek uğraştırdı. Resmen 7 koliye kocaman evi sığdırdım lan. Ne nalet bir şey. Evde küçük büyük her kutuya eşya sıkıştırdım. Onları kamyona yüklemek hızlı oldu bak. Hemen hemen herşey hazır olunca. Sıkıntı sonrasında oldu. Yeni evin merdivenleri daracık! eşyaları çarpmadan çıkarmak sıkıntıydı. Bi kısmı çizildi zaten. Bazıları aşırı ağırdı. Çamaşır makinesi dediğin buzdolabından ağırmı olur lan! Ev zaten minnacık. Rezil, kırık dökük bir evdi. Eski evimiz gözümde tütüyordu anlayacağın. O döküntüyü toparlayabilmek canımızı çıkardı. Eski kiracı denilen vatandaş -ki komşu köyümüzdenmiş!- evi rezil hale getiren kişi. Her taraf pislik içindeydi lan! Kapılardan onun boyasının kalıntılarını sildik, prizlerin bile canına okumuş terbiyesiz. Evin her tarafından taşan fazlalık eşyalarımız var. Sığdırma problemi yaşıyoruz. 

Diğer taraftan hala işsizim ve bunu çok kötü etkiliyor beni. Bilmiyorum bazı anlar bunun verdiği sıkıntıdan patlayacak gibi oluyorum. Hala her şey yabancı geliyor. Oturup ağlama isteği oluşturuyor. Bazen bırakıp gitmek istiyorum çünkü korkağım. İşe girmektende korkuyorum, giremezsem her şey daha kötü olacak. Zaten giremiyorum da o ayrı konu. Diyorum kimse bana iş vermez diye. Vermiyorda zaten...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?