15 Eylül 2012 Cumartesi

I Love Gamze

204 yazı yazmışım şimdiye kadar. Arada şarkı sözleri de olabilir tabii. Sorsan hiç birini hatırlamıyorum ama. Hafıza denilen şey bende oldukça zayıf olabilir. Mümkün yani. Durduk yere 204'e takılmadım canım, çalıştığım otelden hatırladığım tek oda numarası. Ondan sonra diğerleri geliyor aklıma. Sanırım o odada patronun oğlu kaldığından daha net hatırlıyorum. Niye bunu yazıyorsam şimdi?

Uzun zamandır yazmadım. Aslında az daha sabretsek bir ay olabilirdi bence. O azmi gördüm kendimde. Fındık bitmek bilmiyor. Tane tane dibinden topluyoruz da. Çok illet çekilmez bir şey şu fındık. Zaten ablam da gidince daha beter oldu. Annem, ben ve bitmeyen fındık! Tüm günler böyle olunca düşünün yani sıkıntıdan ölüyor insan. Sabahtan akşama kadar müzik dinliyordum. Hala sözlerini ezberleyemedim orası ayrı. Hafızam zayıf demiş miydim? ya da belki ingilizce olduğundan aklımda kalmıyordur. Lemonade mouth diye bir film izledikte Disney channel'da. Ordaki bütün şarkılara hasta oldum. Onları dinliyorum işte. Hatta kendimi az daha aştım Bridgit Mandler'a da hasta oldum onun şarkılarını da indirdim dinliyorum. Allah'ım boş vaktinde özene bezene yaratmış bence onu. İnsan o kadar mı tatlı güler ya. Neden benim gamzem yok?!?

Şu ara önüme gelen kıza aşık(!) olmamdan yola çıkarsak bence yeni aşklara hazırım ben. Ya da artık hazır olmak istiyorum böyle siyahlara bürünüp garip bir şey oldum ya aşmak istiyorum sanırım. Miray'la hiç konuşmadığımızı söylemiş miydim? En son ona binbir arayışla bulduğum çakmağı ne yaptığını sordum sanırsa Kurt'larda kalmış. İşte ondan beri konuşmadık. Biraz daha özenli olmalı insan. Ben hala (salakmıyım neyim) ona aldığım ama veremediğim beyaz çikolatayı taşıyorum.

Nfs MW trainer ile harika! Abim bana atmıştı oyunu bulup çıkardım klasörlerden, sonra hilelerini ararkene buldum bitane trainer oyun böyle mükemmel bir şey oldu. Tavsiye edilir yani. Kendi orjinal oyun cdmi bulsaydım daha da güzel olabilirdi bence. Bütün evi darmadağın ettiğim halde bulamadım. Annem de görmemiş.

Annem demişken ben ablamı yazacaktım bu akşam. O gidince fena oldum be. Bu kadar kısa da bir yazı planlamıyordum ama aklımdan hepsi uçup gitti. Sonra yeğenimde gitti. Çocuklar da gidince ev bir boş kaldı ki annemde bende garip olduk be kısaca. Ne kadar gürültü çıkartsalarda çocukları geri istiyorum.

Pazar günü kpss var ve zerre kadar çalışmadım. 

Bana Bridgit gibi birini ver Allah'ım noluuuuuuuuuuuuuur o çok tatlı :) Gamzesi de olsun ama :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yaz yaz hiç çekinme canııım ne gerek var? aramızda yabancı mı var sanki?